فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تیلور: حملات ایران وحشتناک بود/فشار زیادی را تحمل کردیم

  

فوتبال روز: سرمربی تیم ملی بحرین گفت: حملات ایران وحشتناک بود و برد ۶ بر صفر نتیجه خیلی قاطعی است.

 

 مارتین تیلور پس از شکست ۶ بر صفر بحرین مقابل ایران در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم شما خوشحال‌تر از ما باشید. بحرین ۸۹ دقیقه مقابل ایران بهترین تیم گروه 10 نفره بازی کرد. ما فشار زیادی را تحمل کردیم. حملات ایران وحشتناک بود و برد ۶ بر صفر نتیجه خیلی قاطعی است. به این نکته توجه کنید که اکثر گل‌های ایران از روی ضربه کاشته به ثمر رسید. گل‌هایی که شماره ۱۶ و ۱۴ به ثمر رساندند زیبا بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی با ایران همه بازیکنان خود را در اختیار داشته یا نه گفت: تنها بازیکنی که برای این مسابقه نداشتیم سالمین بود و با ترکیب کامل مقابل ایران بازی کردیم.

تیلور در جواب به این سؤال که آیا قبول دارد فوتبال ایران از بحرین بالاتر است، عنوان کرد: من گفتم که بازی کردن مقابل بهترین تیم گروه سخت است. کنترل بازی را پس از ۱۰ نفره شدن از دست دادیم. ایران تا دقیقه ۹۰ حمله می‌کرد اما این دلیل نمی‌شود چون ما ۱۰ نفر شدیم بگویم این نتیجه حاصل شد. ایران برای بازی‌های بزرگ توانایی دارد.

سرمربی بحرین در پاسخ به این سؤال که نتیجه بازی برگشت را چطور پیش‌بینی می‌کند، اظهار داشت: با بازی که امشب انجام شد معتقدم دیدار برگشت خیلی سخت است. ما برای مسابقه همه برنامه‌ریزی‌ها را انجام داده بودیم اما وقتی دقیقه یک،‌ بازیکن اخراج می‌شود همه چیز به هم می‌ریزد.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران از تیلور پرسید که آیا غیبت علا هبیل در تیم ملی بحرین به دلیل مسائل سیاسی است یا خیر. پیش از اینکه سرمربی بحرین به این سؤال پاسخ دهد مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از خبرنگاران خواست که از پرسیدن سؤال سیاسی پرهیز کنند اما تیلور در جواب به این پرسش پاسخ داد: سؤالی که شما پرسید اصلاَ به من ارتباطی ندارد. من بازی‌های این بازیکن را ندیدم و اگر می‌دیدم صددرصد او را دعوت می‌کردم.

سرمربی انگلیسی بحرین در جواب به این پرسش که چرا این شکست را توجیه می‌کند و بین دو نیمه چرا بازیکنانش را برای تغییر نتیجه آماده نکرده است، گفت: ما بعد از اخراج دو سیستم دیگر را امتحان کردیم اما تیم ملی ایران خیلی فشار آورد. آنها ۳ گل خود را فقط از روی کرنر زدند. این دلیل نمی‌شود بگویید کاری نکردم. من کارهای لازم را انجام دادم.

سرمربی بحرین در پاسخ به این سؤال که آیا از سمت خود استعفا می‌دهد یا خیر، اظهار داشت: استعفا نمی‌دهم. اگر شما خبرنگاران کار خود را انجام ندهید اخراج‌تان می‌کنند؟

وی در مورد جو ورزشگاه آزادی تصریح کرد: جو ورزشگاه آزادی خیلی خوب بود. تماشاگران ایرانی به تیم ملی کشورشان برای رسیدن به پیروزی کمک کردند.

تیلور در پاسخ به این سؤال که آیا شانسی برای صعود بحرین قائل است یا خیر، عنوان کرد: قبل بازی هم این سؤال را از من پرسیدند و من گفتم ما دو بازی پیش‌رو داریم که اگر این دو بازی ۳ امتیاز بگیریم صعود می‌کنیم ولی اکنون با این وضعیت کار خیلی سخت است. ما یک بازی بیرون از خانه با قطر هم داریم اما من امیدوارم.
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد