فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کوتاه از پرسپولیس: شرکت پرسپولیس ثبت می‌شود/ منصوری گزینه معاوضه


فوتبال روز:
به آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس توجه کنید:



ممدوتال در اداره اتباع خارجی
ممدوتال بازیکن بورکینوفاسویی پرسپولیس امروز برای تمدید مجوز کار خود به اداره اتباع خارجی مراجعه کرد. مهلت قبلی ویزای کار این بازیکن در ایران به اتمام رسیده است.

 منصوری گزینه معاوضه با کیانی
پرسپولیسی‌ها برای نیم فصل به دنبال استخدام مهدی کیانی هستند و باید یکی از بازیکنان خود را با وی معاوضه کنند. گفته می‌شود محمد منصوری بازیکن چپ پای پرسپولیس گزینه استیلی برای این معاوضه است و قرار است با این بازیکن در این زمینه مذاکره شود.

اولادی احضار نمی‌شود

باشگاه پرسپولیس امروز احضار مهرداد اولادی به کمیته باشگاه را بعد از ماجراهای کیش تکذیب کرد.

علی‌عسگر و نوروزی ام آر آی می‌گیرند

حمیدرضا علی‌عسگر و هادی نوروزی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز بعدازظهر از محل مصدومیت خود ام آر آی خواهند گرفت تا پزشک تیم درباره شرایط مصدومیت آنها و احتمال حضورشان در بازی مس گزارش لازم را به استیلی بدهد.

 شرکت پرسپولیس ثبت می‌شود
 به گفته منابع خبری زارعی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در اداره ثبت شرکت‌ها به سر می‌برد تا کار ثبت شرکت پرسپولیس را به سرانجام برساند. پرسپولیس این کار را بعد از اولتیماتوم فدراسیون فوتبال در دستور کار قرار داده است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد