فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریستیانو: پرتغالیهایی که می‌گویند مسی، مسی" مشکل دارند


فوتبال روز:
مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال از اهانت‌های هواداران تیم ملی کشورش انتقاد کرد و گفت: آنهایی که میگویند" مسی، مسی" مشکل دارند.



به نقل از آس اسپانیا، کریستیانو رونالدو که در ترکیب تیم ملی فوتبال پرتغال فروغ چندانی نداشته و در بازی اخیر این تیم با وجود پاس‌های طلایی موفق به گلزنی نشده به شدت از سوی رسانه‌ها و مردم تحت فشار است.
وی تصریح کرد: در فوتبال عاشق تماشای بازی کریستیانو هستم، اما مردم پرتغال از تماشای بازی من نفرت دارند، توقع نداشته باشید که بگویم برایم مهم نیست چرا که به خاطر همین مردم در تیم ملی می‌دوم و اگر قرار باشد همیشه زیر فشار اهانت‌ها باشم دلیلی برای به آب و آتش زدن نخواهم داشت.
رونالدو ادامه داد: چرا باید در آرژانتین مرا تشویق کنند و در پرتغال مسی را، چرا هر کدام از ما را در کشور خودمان تشویق نمی‌کنند؟ اگر منظور مردم نداشتن تعصب ملی است این کاملا اشتباه و مضحک است.


کریس رونالدو  معتقد است تمام هواداران فوتبال در سرتاسر جهان از تماشای بازی او لذت می برند.


رونالدو در ادامه گفت:" اتفاقاتی که در دیدار مقابل قبرس افتاد کاملا غیرعادی بود اما تاثیری روی بازی من نداشت. به نظرم من هر کسی که فوتبال را می فهمد وقتی رونالدو بازی می کند خوشحال است و از بازی من لذت می برد."

رونالدو احتمالا در دیدار سه شنبه پرتغال مقابل دانمارک به میدان خواهد رفت. پرتغال برای صعود به مرحله نهایی یورو 2012 تنها به یک امتیاز احتیاج دارد.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد