فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تیم ملی فلسطین را هفت تایی کرد

  

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال ایران برابر فلسطین جشنواره‌ گل به راه انداخت.

  

ایران 7 – فلسطین صفر

چهارشنبه 13 مهر 1390 – ورزشگاه آزادی – ساعت 19:30 ،

داور : سعید مظفری زاده ، تماشاگر : 2000 نفر 

 

گلها : محمد قاضی در دقیقه 45، کریم انصاری‌فرد در دقیقه 49 ،  جواد نکونام در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی و جواد کاظمیان در دقیقه 58 و 90( پنالتی) ، پژمان منتظری در دقیقه 59 و پژمان نوری در دقیقه 70

اخطار : محمد الامصاری و  محمد شبیر از فلسطین

اخراج : شبیر؛ دروازه‌بان فلسطین در دقیقه 89  

 

ایران : علیرضا حقیقی( از دقیقه 45 شهاب گردان)، پژمان منتظری، مازیار زارع، احسان حاج صفی، حسین ماهینی، جواد نکونام( از دقیقه 64 محسن مسلمان)، آندرانیک تیموریان( از دقیقه 45 مجتبی جباری)، علی کریمی( از دقیقه 45 کریم انصاری‌ فرد)، محمد رضا خلعتبری( از دقیقه 45 پژمان نوری)، محمد قاضی( از دقیقه 45 جواد کاظمیان) و میلاد میداودی( از دقیقه 45 غلامرضا رضایی)

  سرمربی: کارلوس کی‌روش   

 

شرح بازی:

 در نیمه نخست همانطور که قابل پیش بینی نیز بود توپ و میدان در دست بازیکنان تیم ملی کشورمان بود اما ملی پوشان ایران نتوانستند از فرصت های متعدد خود به نحو مطلوب استفاده کرده و به گل های زیاد دست پیدا کنند.

تاکتیک تیم ملی ایران در این نیمه بیشتر برروی حرکات تخریبی علی کریمی و محمد رضا خلعتبری در محوطه جریمه تیم فلسطین و حرکات ترکیبی احسان حاج صفی و خلعتبری از جناح چب و حسین ماهینی و آندرانیک تیموریان از جناح راست طراحی شده بود.

اما بازیکنان تیم ملی که در زدن ضربات آخر عجله داشتند نتوانستند این نیمه را با گل های زیاد به سود خود به پایان برسانند تنها گل تیم ایران را در این نیمه محمد قاضی با ضربه سر و ازروی ارسال محمد رضا خلعتبری در دقیقه 1+45 برای ما به ثمر رساند تا ما این نیمه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

کی روش درنیمه دوم تیم را با ترکیب جدیدی به میدان فرستاد و بازیکنان تیم ملی ازهمان دقایق ابتدایی این نیمه فشارزیادی برروی دروازه تیم ملی فلسطین طراحی و خیلی زود به گل رسیدند.

کریم انصاری فرد دردقیقه 48 برای تیم ملی گلزنی کرد، درادامه باز هم بازیکنان تیم ملی که حاکم مطلق میدان بودند دردقیقه 55 و از روی نقطه پنالتی که جواد نکونام آن را به ثمر رساند به گل سوم رسیدند اما این گل پایان کار این بازی نبود و جواد کاظمیان دردقیقه 57 برای تیم ملی گلزنی و اختلاف را به گل رساند.

درادامه و این بار پژمان منتظری در دقیقه 59 برای تیم ملی یک گل دیگر به ثمر رساند تا فاصله ما با تیم فلسطین به عدد 5 برسد اما این گل هم عطش بازیکنان تیم ملی را برای گل های بیشتر کم نکرد و پژمان نوری با یک شوت سرکش ششمین گل تیم ملی را وارد دروازه فلسطین کرد.

 

هفتمین گل تیم ایران را باز هم جواد کاظمیان و این باراز روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا خود را دو گله و تیم ایران را هفت گله کرد.

این دیدار تدارکاتی با همین نتیجه به پایان رسید تا بازیکنان ایران با روحیه مضاعف به دیدار تیم ملی بحرین بروند.

  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد