فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاظمیان:از بابت کاری که کردم پشیمانم و معذرت‌خواهی می‌کنم

فوتبال روز:درست در آخرین ساعت نقل و انتقالات لیگ‌برتر در یک چرخش عجیب سر از تیم فوتبال پرسپولیس در آورد و با قراردادی یک ساله دوباره به تیم سابقش برگشت.


جواد کاظمیان هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت دوباره به پرسپولیس طی دو بازی نصف و نیمه‌ای که برای این تیم انجام داد موفق شد چهار گل برای این تیم به ثمر برساند. به گزارش سایت گل، با از دو بازی موفق جواد کاظمیان برای پرسپولیس و حتی هت‌تریک این بازیکن در بازی مقابل نفت آبادان، وی در دیدار با استقلال از ابتدای نیمه دوم از ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس خارج شد و پس از آن در ادامه دیدارهای لیگ نتوانست در ترکیب 11 نفره استیلی جای داشته باشد و حتی به عنوان یار تعویضی هم به بازی گرفته نشد.


مهاجم شماره 17 سرخپوشان علت بازی ندادن وی توسط استیلی را اعتراضش به این مربی در مابین دو نیمه بازی با استقلال عنوان کرده و اینکه به استیلی گفته است چرا مرا از ترکیب بیرون کشیدی، دیگر نتوانسته برای پرسپولیس به میدان برود. کاظمیان که بعد از دعوت به اردوی دو روزه تیم ملی امید بسیاری داشت در بازی مقابل صبا در ورزشگاه آزادی به میدان برود تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند و اینکه جزو دعوت شدن برای بازی با بحرین هم باشد، اما 90 دقیقه کامل روی نیمکت ذخیره‌های تیمش نشست، بازی نکردن کاظمیان مقابل صبا، باعث عصبانیت شدید این بازیکن شد تا جایی که این بازیکن خیلی سریع بعد از پایان مسابقه ورزشگاه آزادی را ترک کرد.


 این حرکت وی، باعث شد تا وی هم به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برود و هم اینکه عصبانیت حمید استیلی را به همراه داشته باشد. با این حال روز گذشته یک نامه به باشگاه پرسپولیس ارسال شد مبنی بر اینکه جواد کاظمیان به اردوی تیم ملی برای بازی با بحرین توسط کی‌روش انتخاب شده است.


 این خبر باعث خوشحالی دوچندان کاظمیان شد تا جایی که این بازیکن با محمود خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس تماس می‌گیرد و عنوان می‌کند: «من از بابت کاری که کردم پشیمانم و از شما، استیلی و بازیکنان معذرت‌خواهی می‌کنم. من واقعا از ترک زودهنگام ورزشگاه و رفتن اشتباه کردم.»


 سپس کاظمیان در پایان صحبت‌های تلفنی‌اش به خوردبین می‌گوید: «دیگر این اشتباه را تکرار نمی‌کنم و سعی می‌کنم با برخورد حرفه‌ای به این مسائل نگاه کنم.»







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد