فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

احتمال کنار گذاشته شدن پرسپولیس و استقلال از آسیا

http://s1.picofile.com/file/4986939476/derbi.jpg

فوتبال روز:مصاحبه رئیس سازمان لیگ  برتر امروز او را تبدیل به تیتر اول مطبوعات کرد.
عزیزالله محمدی امروز با بحرانی دانستن وضعیت لیگ گفت: به خاطر مشکلات مالی بیشتر باشگاه ها، ممکن است لیگ برتر در پایان نیم فصل لغو شود.


عزیز الله محمدی در نشست کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: مصوبه مجلس در ممنوع کردن دستگاه‌های دولتی از هزینه کردن در ورزش حرفه‌ای به ضرر باشگاه‌های فوتبال است. در حال حاضر بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر پول کافی برای پرداخت حقوق بازیکنان و مربیان خود ندارند و به همین دلیل ممکن است لیگ برتر در پایان نیم فصل لغو شود.


وی افزود: وضعیت باشگاه‌های فوتبال در حال حاضر بحرانی است و نمایندگان مجلس باید سریعا مسایل را بررسی و در این مورد تصمیم گیری کنند.


 رئیس سازمان لیگ در خصوص وضعیت استقلال و پرسپولیس تاکید کرد:این دو باشگاه باید به ثبت شرکتها برسند. سپس مدرک ثبت شده ترجمه و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.در غیر این صورت احتمال دارد این دو باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شوند و سهمیه ایران در سال بعد کم شود.


 محمدی گفت: یازدهم دی سال 1391 آخرین زمان صدور پروانه حرفه‌ای برای باشگاه‌ها است. اگر کشوری می‌خواهد لیگ حرفه‌ای داشته باشد، باید حداقل دارای 12 باشگاه با گواهی حرفه ای AFC باشد. وی ادامه داد: در غیر این صورت نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند و لیگ داخلی‌شان نیز آماتور خواهد بود.


محمدی درآمد سازمان لیگ از تبلیغات را 14 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: 11.5 میلیارد تومان هم حق پخش تلویزیونی مسابقات است که صدا و سیما به ما می‌دهد. این موارد با کمک مالی که ایرانسل به ما کرده است، در مجموع حدود 30 میلیارد تومان می‌شود که اگر باشگاه‌ها نیز در مجموعه حدود 30 میلیارد تومان درآمد کسب کنند روی هم 60 میلیارد تومان می شود.این در حالی است که طبق استاندارد AFC باشگاه‌های ایران باید حدود 180 میلیارد تومان درآمد داشته باشند.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد