فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نشست خبری کی روش/ از طریق رسانه ها با آقای مظلومی صحبت نمی کنم

   

فوتبال روز:حرف‌های امروز کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی شامل نکاتی بود که مهمترین آنها در این مطلب خواهد آمد.

 

کی‌روش که همچنان در ماه عسل خود در ایران به سر می‌برد. در مصاحبه امروزش درباره نکات مختلفی صحبت کرد که شاید مهمترین آنها دعوت غیابی‌اش از مدیران لیگ برتر بود. او از مربیان لیگ دعوت کرد تا بعد از تماشای بازی ایران مقابل بحرین صبح روز بعد در سیمناری حضور پیدا کنند که در آن درباره فوتبال بحث خواهد شد. اگر این فراخوان با پاسخ مثبت مربیان همراه شود اولین‌باری است که بازی تیم ملی ایران با حضور تعداد زیادی مربی لیگ برتری انجام می‌شود. اتفاقی که با توجه به طبیعت ایرانیان در بی‌علاقه‌گی به یکدیگر جالب توجه خواهد بود.  

در پاسخ به پرویز مظلومی 

 پرویز مظلومی سرمربی استقلال بازی تیم ملی ایران با فلسطین این تیم را در حد ایران ندانسته بود و این یکی از موضوعاتی بود که کی‌روش درباره آن مجبور به پاسخگویی شد. او با ادبیات خاص خودش، در پاسخ مظلومی گفت:« من از طریق نشست‌ها و کنفرانس‌ها با مربیان صحبت نمی‌کنم و ترجیحم گفت‌وگوی مستقیم است اما اگر قرار به توضیح دادن باشد باید بگویم که ما در دوران آماده‌سازی به سر می‌بریم و فلسطین برای این روزها حریف خوبی محسوب می‌شود.برای آماده‌سازی برای روبه‌رو شدن با بحرین، نیازی به بازی با پرتغال و برزیل نداریم چرا که هدف ما بازی با بحرین است. نیاز به تیمی داریم که بتواند با ما همکاری کند. بهتر است همه قبل ازاینکه نظر بدهیم، اطلاعات به دست بیاوریم و بعد حرف بزنیم. هر کس فقط اگر به داشته‌های ذهنی‌اش اعتماد کند وجهه‌اش را از دست می‌دهد.» 

لجبازی با استیلی

یکی از سوالات  جالب امروز مربوط به خبرنگاری بود که امروز از کی‌روش پرسید آیا او با حمید استیلی مشکل دارد؟ وقتی کی‌روش با تعجب علت این گمان را پرسید این خبرنگار جواب داد:« وقتی استیلی سرمربی پرسپولیس شد، گفت یک مربی در حد شما را به تیم می‌آورد و احتمالا شما دارید با او لجبازی می‌کنید.»کی‌روش در این زمینه پاسخ داد:« زندگی من فقط در فوتبال خلاصه می‌شود. این چیزها مثل فیلم است و زندگی من فیلم نیست.» او البته دقیقا منظور  خبرنگار را متوجه نشده بود اما گفت که حرف خاصی در این زمینه ندارد. 

چرا کاظمیان؟

یکی دیگر از موارد، سوال  خبرنگاران درباره جواد کاظمیان بود که او گفت:«‌کاظمیان در کمپ قبلی نمایش خوبی داشت و حقش بود دوباره دعوت شود.» این پاسخ کی‌روش به خبرنگاری بود که عقیده داشت کاظمیان در لجبازی با استیلی به تیم ملی دعوت می‌شود. کی‌روش که علاقه‌ای به حرف‌های حاشیه‌ای ندارد ادامه داد:« ما در تیم ملی دو رنگ سفید و قرمز داریم و فقط به همین رنگ‌ها فکر می‌کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانسته کاظمیان علیه استیلی موضع گرفته است، یک کلمه پاسخ داد:«‌خیر.» 

مجیدی تمام شد
سرمربی تیم ملی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی گفت: فکر می‌کنم به اندازه کافی درباره خداحافظی مجیدی صحبت شده است. ما خوشحال شدیم که مدتی در اردوهای تیم ملی با او همکاری داشتیم و مجیدی برای دو مسابقه تیم ملی همراه ما بود. او تصمیمی گرفته که به زندگی شخصی‌اش مربوط می‌شود و اکنون به گذشته پیوسته است. ما باید به آینده فکر کنیم. برای مجیدی در تمام زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. آنچه مهم است الگوبرداری بازیکنان جوان از اوست که دوران خوبی را در فوتبال ایران و امارات گذرانده است.

سیرک و فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه نشست در پاسخ به سوالی درباره میانگین پایین دوندگی بازیکنان ایرانی در قیاس با بازیکنان خارجی عنوان کرد: همان طور که قبلا گفتم در فوتبال معجزه و جادو جایی ندارد. معجزه برای سینما و سیرک است. در فوتبال فقط می‌شود تمرین کرد و تلاش بیشتری انجام داد. ما باید تلاش کنیم عملکرد بازیکنان‌مان اردو به اردو و بازی به بازی بهتر شود. کار ما همین است نه کمتر نه بیشتر.

کری سرمربی بحرین طبیعی است
کی‌روش درباره کری‌خوانی و جنگ لفظی سرمربی تیم ملی بحرین هم عنوان کرد: مربی بحرین چیز عجیب و غریبی نگفته است. این را خودمان هم می‌دانیم و جز این هم انتظار نداشتیم. طبیعی است که مربی بحرین بگوید برای شکست دادن ایران به تهران می‌رویم. کسی در این اتاق هست که از او انتظاری جز این داشته باشد. مهم این است که وقتی بحرین به تهران می‌رسد آماده باشیم و در زمین جواب‌شان را بدهیم وگرنه مسئولیت و تعهد یک مربی ایجاب می‌کند که چنین اظهارنظرهایی داشته باشد. ما نه نگران هستیم و نه می‌ترسیم. در حال حاضر بحرین حریف اصلی ماست و من آن‌ها را در راه صعود به جام جهانی از قطر جلوتر می‌دانم. آن‌ها در آخرین دوره تا آخرین مرحله پیش رفتند و یک قدم مانده برای رسیدن به جام جهانی حذف شدند اما ما هم در خانه بازی می‌کنیم و مطمئنا از حمایت هواداران بهره‌مند خواهیم بود. من به تیمم و بازیکنانم اطمینان کامل دارم. شکی ندارم 19 مهر بازی خوبی انجام خواهیم داد و هدف ما فقط بردن بحرین است. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد