فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مارادونا: آقای فرگوسن به کاری که مربوط به تو نیست،‌دخالت نکن!

footballrooz.com
فوتبال روز:
چهره اسطوره‌ای فوتبال آرژانتین و جهان با انتقاد از مربی منچستریونایتد گفت: فرگوسن به کاری که به او مربوط نیست، نباید دخالت کند.



به نقل از روزنامه دیلی میل، دیگو مارادونا اظهار داشت: از سرآلکس فرگوسن تعجب می‌کنم، او همیشه از کسانی که در کارش مداخله می‌کنند، انتقاد می‌کند؛ اما اکنون خود در قضیه‌ای که ربطی به او نداشته، وارد ماجرا شده است. 
 
مارادونا این اظهارات را چهار روز پس از ماجرای بازی پرحاشیه منچسترسیتی در خانه بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا بیان کرد. جدالی که منچستری‌ها به خاطر ستارگانی مثل کارلوس ته‌وز، خبرساز شدند. در آن پیکار که با برتری 2 بر صفر ژرمن‌ها به پایان رسید، روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی آبی‌های آسمانی از ته‌وز خواست به بازی به عنوان بازیکن تازه‌نفس برود. اما گلزن 27 ساله از این دستور سرباز زد.
 
پس از آن سرمربی منچستریونایتد از روبرتو مانچینی، همتای خود به خاطر جریمه سنگین علیه بازیکنش حمایت کرد.
چهره مطرح فوتبال آرژانتین افزود:  فرگوسن از مانچینی حمایت کرده و من هم مانچینی و هم کارلوس ته‌وز را خوب می‌شناسم.  فرگوسن وقتی در مورد چیزی به طور کامل مطلع نیست، نباید حرف بزند. این امر بیشتر به یک شوخی بزرگ می‌ماند و بس.

مربی الوصل امارات همچنین افزود: من فکر می‌کنم چنین حرکتی از سوی ته‌وز نتیجه برخوردی است که با او از ابتدای تابستان شده است. در حالی‌که می خواست به کشور بازگردد، جلوی‌ این انتقال گرفته شد و کار به جایی رسید که در بازی با بایرن شاهد آن بودیم.

ستاره خط حمله منچسترسیتی به خاطر بی‌نظمی و چنین برخوردی به کسر دو هفته حقوق‌اش در این تیم محروم و تنبیه شد.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد