فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاج رضایی:مقایسه کرار و کریمی حالم را بد می کند

 

فوتبال روز:پرسپولیس در هشتمین دیدار خود موفق شد دومین پیروزی خود در لیگ یازدهم را به دست آورد. بدون تردید علی کریمی در به دست آمدن این پیروزی نقش موثری ایفا کرد.

 

امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو با قانون درباره بازی پرسپولیس گفت: من بازی دیشب را دیدم و باید تاکید کنم که این پیروزی به حمید استیلی و بازیکنان این تیم تعلق دارد و اساسا هیچ ارتباطی به تغییرات مدیریتی در این باشگاه ندارد.
وی ادامه داد: چگونه است که وقتی تیم می‌بازد می‌گویند استیلی مقصر است و وقتی تیم برنده می‌شود می‌گویند تغییرات مدیریتی شوک مثبتی بود؟ به نظرم این پیروزی به خود تیم مربوط می‌شود. 


این کارشناس فوتبال همچنین به نقش علی کریمی در این پیروزی اشاره کرد و گفت: من همیشه به این بازیکن احترام گذاشته‌ام. ببینید باخت در دربی ۷۱ برای این بازیکن خیلی تلخ بود. باید به جای بازیکنی همچون علی کریمی باشیم تا درک کنیم او چقدر بابت باخت‌های اخیر پرسپولیس ناراحت بود اما شکست‌ها نتوانست او را تسلیم کند و کریمی نشان داد که از مشکلات و بحران پرسپولیس بزرگ‌تر است. 


حاج‌رضایی با اشاره به بحث مقایسه کریمی و کرار به قانون گفت: نمی‌دانم کسی که این دو بازیکن را با هم مقایسه کرد چه هدفی داشت اما تاکید می‌کنم که به نظرم مقایسه کریمی و کرار بحث بسیار مبتذلی است. بحثی که حالم را بد می‌کند.
وی ادامه داد: کرار یک بازیکن بداخلاق است که رفتارهای زشت او همواره باعث دلخوری علاقه‌مندان واقعی فوتبال می‌شود. هنوز فراموش نکرده‌ایم که این بازیکن خارجی چطور با کمال گستاخی به صورت داور ایرانی سیلی زد. حالا چطور است که بعضی‌ها این بازیکن بداخلاق را با یکی از بهترین‌های فوتبال کشورمان مقایسه می‌کنند. 


حاج‌رضایی در پاسخ به این سوال که شما فکر می‌کنید این مقایسه از پایه اشتباه است، گفت: دقیقا همین‌طور است. اصلا مقایسه این دو نفر کار مبتذلی است. چون کریمی در فوتبال ما از لحاظ شخصیتی و حرفه‌ای یک استثنا است که تکرار شدنی نیست. اگر یک بازیکن خارجی ستاره دنیا باشد اما اخلاق خوبی نداشته باشد شک نکنید که من دیدگاه خوبی درباره‌اش ندارم. اتفاقی که درباره کرار هم رخ داده و من هرگز درباره این بازیکن دیدگاه مثبتی ندارم اما در مورد کریمی باید بگویم که او ناملایمات زیادی را تحمل کرده است اما هرگز در طول بازی‌های این فصل رفتار غیر حرفه‌ای از خود نشان نداد. در بازی دیشب هم دیدیم که چطور برای تیمش بازی کرد. او یک گل حیثیتی برای پرسپولیس به ثمر رساند و در واقع برای خارج کردن تیمش از بحران به تمام معنا جنگیدن را به دیگر بازیکنان آموخت.  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد