فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برنامه هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا/ نبرد بایرن - من‌سیتی

footballrooz.com
فوتبال روز:
در اولین شب از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ورزشگاه آلیانس‌‌آره‌نا شهر مونیخ آلمان، محل تقابل دو قدرت کنونی بوندس‌لیگا و لیگ برتر انگلیس خواهد بود.



فرداشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آلیانس آره‌نا جایی که تیم بایرن‌مونیخ پیکارهای خانگی خود را برگزار می‌کند، غوغایی به پا خواهد شد و باوارایی‌ها آماده میزبانی از منچسترسیتی می‌شوند.
 
در یک سوی میدان مونیخی‌ها که در بوندس لیگا با 18 امتیاز پس از گذشت 7 هفته از شروع لیگ صدرنشین هستند، به استقبال از منچسترسیتی، خواهند رفت که در دو، سه سال گذشته، هزینه بس گزافی صرف خرید بازیکنان نامی کرده است و اکنون هم‌طراز با منچستریونایتد با 16 امتیاز پس از شش هفته از آغاز لیگ برتر در مکان دوم قرار دارد.
 
رویارویی این دو قدرت با توجه به حضور دو مربی نام آشنا همچون یوپ هاینکس و روبرتو مانچینی و با در نظر گرفتن رقابت دیرینه فوتبال آلمان و انگلیس بدون شک دیدنی و جذاب خواهد بود، به خصوص که بایرن در 9 دیدار اخیر خود اجازه دریافت هیچ گلی را نداده‌ و با 20 گل زده از توان هجومی خوبی نیز برخوردار است.
 
در دیداری دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال‌مادرید کهکشانی به استقبال از آژاکس آمستردام غول همیشگی فوتبال هلند خواهد رفت.
 
آژاکسی‌ها که در گذشته‌های دور و نزدیک مهد پرورش ستارگان بیشماری بوده‌اند و به تیم‌های گوناگون از جمله همین میزبان مادریدی بازیکنان شاخصی صادر کرده‌اند، می‌خواهند با استفاده از بضاعت کنونی در خانه حریف نامدار دست به شگفتی بزنند.
 
البته در این میان مادریدی‌ها با حضور خوزه مورینیو همراه با ستارگانی همچون کریس‌رونالدو، مسعود اوزیل، بن‌زما و ... اجازه تحقق آرزوی هلندی‌ها را در سانتیاگو برنابئو نخواهند داد.
 
*برنامه این پیکارها به شرح زیر است:


گروه اول:

بایرن مونیخ آلمان - منچسترسیتی انگلیس
ناپولی ایتالیا - ویارئال اسپانیا

 
گروه دوم:
زسکا روسیه - اینترمیلان ایتالیا
ترابوزان‌اسپور ترکیه - لیل فرانسه
 

گروه سوم:
منچستریونایتد انگلیس - بازل سوئیس
اوتل رومانی – بنفیکا پرتغال
 

گروه چهارم:
رئال‌مادرید اسپانیا - آژاکس هلند
المپیک لیون فرانسه - دیناموزاگرب کرواسی






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد