فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته هشتم لیگ برتر/ برد پرسپولیس،سقوط تراکتورسازی و صدرنشینی صبا

  

فوتبال روز:شب نخست هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با برد پرسپولیس و صدرنشینی صبای قم به پایان رسید.

 

 شب نخست هفته هشتم با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید. در مهمترین بازی پرسپولیس در شیراز میهمان فجر سپاسی بود که این مسابقه با برتری 2 بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا سرخپوشان پس از تغییراتی که در مدیریت خود داشتند به یک نتیجه مناسب دست پیدا کنند.

فجر 1- پرسپولیس 2     

 

یکشنبه سوم مهر1390-هفته هشتم یازدهمین دوره لیگ برتر ورزشگاه حافظیه شیراز-تماشاگر:بیش از 15هزارنفر داور: علیرضا فغانی کمک ها:محمدرضا ابوالفضلی وحسین خانبان
  

گل ها:وحیدهاشمیان(70) و علی کریمی(90)پرسپولیس وایوب کلانتری(79)فجر
 اخطار:مهدی رجب زاده(فجر)علی کریمی(پرسپولیس) 

 
فجر:سیروس سنگچولی،مهدی رجب زاده(90+1وحید نعمتی)، محمد مهدی نظری(46-ایوب کلانتری)، علیرضا جلیلی،رضا حقیقی،مجید حیدری،محمدرضا پورمحمد،حمیدجوکار،خالدشفیعی،مهردادکریمیان ویونس شاکری   

 سرمربی: علی اصغر کلانتری  


پرسپولیس:علیرضا حقیقی، محمدنصرتی،شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری، مازیارزارع، حسین بادامکی، غلامرضا رضایی، محمدنوری(82- هادی نوروزی)،حمیدرضا علی عسگری(68-وحید هاشمیان) و علی کریمی
سرمربی :حمید استیلی 


شرح بازی:دوتیم با تفکر حفظ دروازه خودی اولویت داده بودند و با همبن اندیشه هم جنگ های فیزیکی در میانه میدان حرف اول را می زد. پرسپولیس این بار هم در راستای تغییر مکان مکرر علی کریمی از وی در بال راست بهره برده  ورضایی در نوک حمله قرار گرفته بود. آنچه در 45 دقیقه نخست به چشم می آمد به هیچ وجه نتوانست رضایت هواداران دوتیم را به دنبال داشته باشد. نیمه دوم بازی شکل بهتری یافت وحملات دو تیم باعث شور وهیجان سکوها گردید.مربیان دو تیم که از پیله احتیاط بیرون آمده بودند طرح هایی برای رسیدن به دروازه ها داشتند ونفرات تعویضی توانستند گل هایی را به ثمر برسانند.بازی دو تیم در این نیمه با 45 دقیقه نخست فرق داشت و بارها سکوها را نیم خیز کرد.  


شرح گل:
1-0(پرسپولیس )دقیقه 70-حرکت کریمی از راست وارسال دقیق او با ضربه سر هاشمیان تازه وارد به گل تبدیل شد.عدم خروج گلر فجر روی این گل تاثیر داشت.
1-1 (فجر ) دقیقه 79-پاس کوتاه حقیقی از روی یک ضربه کاشته و شلیک ایوب کلانتری از فاصله 30 متری مجالی برای عرض اندام حقیقی باقی نگذاشت تا گل تساوی به ثمر برسد.
2-1 (فجر)دقیقه 90-حرکت خوب هاشمیان وپاس به عقب او با ضربه دقیق کریمی به گل تبدیل شد. این بار وحید ساخت وکریمی زد.
  

لحظات حساس:
دقیقه 32-حرکت در عمق محمد نوری وضربه او باعث شد تا توپ از دروازه بان فجر هم عبور کند اما مدافعان تیم شیرازی توپ را از مقابل دروازه دور کردند.
 دقیقه 54-شوت شاکری از 35متری را حقیقی از زیر دیرک به کرنر فرستاد.  


ستاره:علی کریمی. یک گل ساخت ویک گل زد.او در سمت راست هافبک ها خوب کار کرد.به جز او باید از وحید هاشمیان نوشت که تعویض طلایی حمید استیلی بود. بازیکنی که با حضور در زمین سرنوشت را عوض کرد.  


 اتفاق ویژه:شیث بعد از گل اول پرسپولیس به سمت استیلی دوید واو را محکم در آغوش گرفت.بازی کردن مجدد او در این بازی از اتفاقات ویژه بود. 

 

 

سایر نتایج:


داماش ۳- راه‌آهن۱
 در گیلان تیم داماش میزبان شاگردان دایی در راه‌آهن بود. تغییرات گیلانی‌ها جواب داد و ابراهیم قاسمپور نخستین پیروزی‌اش را با این تیم تجربه کرد و 3 بر یک برابر راه‌آهن به پیروزی رسید.

ابتدا این تیم داماش بود که در دقیقه 21 توسط علیرضا نظیف کار به گل رسید اما شاگردان علی دایی در دقیقه 45+3 توسط امید عالیشاه کار را به تساوی کشیدند. در نیمه دوم داماش در دقایق 50 و 52 توسط میلاد زنیدپور به گل های دوم و سوم رسید.
 

نفت تهران ۳- ملوان۱ 

 در تهران و ورزشگاه دستگردی نفت تهران برابر ملوان به میدان رفت که جدال دو تیم با حساب 3 بر یک به سود نفت خاتمه یافت.
ابتدا تیم نفت تهران بود که در دقایق 58 و 61 توسط ایمان موسوی به گل رسید، اما در دقیقه 62 علیرضا دغاغله یکی از گل‌های خورده ملوان را جبران کرد.
در دقیقه 80 بار دیگر ایمان موسوی برای نفت گلزنی کرد تا نتیجه بازی 3 بر یک شود. 
 

صبای قم ۱- فولاد خوزستان صفر 

 صبای قم در خانه موفق شد فولاد خوزستان را با تک گل ثانیه 10 پژمان شاه‌پری شکست داده و موقتاً و پیش از بازی فردای استقلال و سایپا به صدر جدول صعود کند. 


 نفت آبادان ۳- تراکتورسازی۳ 

  دیدار نفت آبادان و تراکتورسازی هم با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. برای نفت آبادان فونیکه‌سی (2 بار) و لئون پاجاچیان گلزنی کردند و گل های تراکتورسازی را هم سید محسن حسینی (2بار) و محمد ابراهیمی به ثمر رساندند. 
 

شهرداری تبریز ۱- شاهین بوشهر۱
  جدال شهرداری تبریز و شاهین بوشهر هم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. عباس پورخسروانی در دقیقه 32 برای شاهین بوشهر گلزنی کرد و سعید دقیقی در دقیقه 44 گل شهرداری تبریز را به ثمر رساند
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد