فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تساوی خانگی شاگردان قطبی مقابل سرزو اوزاکا

  

فوتبال روز: تیم فوتبال شیمیزو اس پالس از هفته بیست و دوم رقابت‌ های لیگ باشگاهی ژاپن مقابل سرزو اوزاکا به تساوی خانگی دست یافت.

 

در این هفته از پیکارها شیمیزو اس‌پالس که هدایت آن برعهده افشین قطبی سرمربی سابق تیم‌ملی ایران است در خانه پذیرای سرزو اوزاکا بود و در شرایطی که با گل شینجی اونو در دقیقه 9 از میهمانش پیش افتاده بود، در کمتر از دو دقیقه با دریافت 2 گل توسط بندو در دقیقه 76 و 77 از سرزو عقب افتاد.
 
در ادامه تاکاجی در دقیقه 81 برای شیمیزو گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند، اما این پایان کار نبود و نماینده شهر اوزاکا بار دیگر توسط بندو در دقیقه 87 به گل رسید تا این بازیکن در این دیدار هت تریک کند و بار دیگر سرزو را از میزبانش پیش انداخت.

این نتیجه تا اواخر بازی ادامه داشت که تاکاهارا در دقیقه 89 بار دیگر کار را به تساوی کشاند تا شاگردان قطبی از شکست خانگی رهایی یابند و هفتمین مساوی این فصل خود را کسب کنند.

شیمیزو با کسب این تساوی 31 امتیازی شد و تا قبل از سایر دیدارهای این هفته با صعود 2 پله‌ای به مکان هفتم رسید.

پیش از این دیدار گامبا اوزاکا با نتیجه 6 بر 3 کاوازاکی فرونتال را در هم کوبید، ونفورت کوفو با نتیجه 3 بر 2 از سد اوراواردز گذشت و سنفرس هیروشیما با دو گل مغلوب کاشیما آنتلرز شد.

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد