فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته چهارم لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی صبا ٬ پیروزی استقلال

 

فوتبال روز:هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 6 بازی و صدرنشینی مجدد صبای قم به پایان رسید.

 

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه شب با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید.

در مهمترین بازی شب دوم تیم فوتبال استقلال در تهران و ورزشگاه آزادی میزبان فجر سپاسی بود. استقلالی‌ها که در هفته گذشته در کرمان مس را شکست داده بودند، با روحیه بالا برابر تیم حریف تازه لیگ برتری شده خود کار نسبتاً راحتی را داشتند و با 2 گل این تیم را شکت دادند.

در دیگر بازی‌های مهم صبای قم که صدرنشینی در لیگ برتر را یدک می‌کشد، موفق شد ساپیا را با 3 گل کریم اسلامی، میلاد سلیمان فلاح (2گل) شکست دهد. شاگردان عبدالله ویسی با این برد همچنان در صدرجدول باقی ماندند.

سپاهان در تبریز با گل‌های امید ابراهیمی مقابل شهرداری تبریز به برتری 2 بر صفر دست یافت.

روز سه‌شنبه نیز پرسپولیس پس از 2 باخت پیاپی در کرمان مقابل مس سرچشمه به تساوی 2 بر 2 دست یافت و نفت آبادان نخستین پیروزی خود را در این فصل مقابل مس کرمان جسن گرفت.

نتایج کلی مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال:

سه‌شنبه 25 مردادماه  


صنعت نفت آبادان یک - مس کرمان صفر
گل: روح‌الله عرب (4+90)

شاهین بوشهر صفر - ملوان صفر

مس سرچشمه 2 - پرسپولیس 2
گل‌ها: علی کریمی در دقیقه 37 و جواد کاظمیان در دقیقه 2+90 برای پرسپولیس و برنوویچ در دقیقه یکم و سامره در دقیقه 22 برای مس سرچشمه گلزنی کردند.

چهارشنبه 26 مردادماه

داماش 2 - تراکتورسازی 3
گل‌ها: جهانگیر عسگری در دقیقه یک و محمد آبشک دقیقه 32 برای داماش و محسن حسینی دقایق 19 و 78 و محمد ابراهیمی دقیقه 81 برای تراکتورسازی

ذوب آهن یک - فولاد خوزستان یک
گل: سید محمد حسینی دقیقه 74

صبای قم 3 - سایپا صفر
گل‌ها: کریم اسلامی دقیقه 52، میلاد سلیمان فلاح دقایق 80 و 88

شهرداری تبریز صفر - سپاهان 2
گل‌ها: امید ابراهیمی دقایق 47 (ضربه پنالتی) و 63

نفت تهران 2 - راه آهن 2
گل‌ها:علیرضا عباسفرد در دقیقه 32 و حسین کاظمی در دقیقه 57 برای راه آهن و سید ایمان موسوی در دقایق 35 و 72 برای نفت تهران

استقلال 2 - فجر سپاسی صفر
گل ها: ولید علی دقیقه 44 و فرهاد مجیدی دقیقه 49

ورزشگاه: آزادی تهران- تماشاگر 55 هزار نفر

داور: هدایت ممبینی

اخطار: مجید حیدری و رضا حقیقی از مقاومت سپاسی

 

استقلال: سیدمهدی رحمتی- جواد شیرزاد (75 مهدی امیر آبادی) - حنیف عمران زاده- میثم حسینی- علی حمودی- آندرانیک تیموریان- کیانوش رحمتی- ولید علی (58 مجتبی جباری )- خسرو حیدری- آرش برهانی (71 اسماعیل شریفات )  و فرهاد مجیدی

سرمربی: پرویز مظلومی

 

مقاومت سپاسی: وحید شیخ ویسی- مجید حیدری- خالد شفیعی- محمدرضا پورمحمد (حمید جوکار)– علیرضا جلیلی- رضا حقیقی- مهرداد کریمیان- مهدی رجب زاده- محمد آفند ( 81 امین شجاعیان) و محمد مهدی نظری (یونس شاکری ) 

سرمربی: علی اصغر کلانتری

 

گل ها:   

1-0: پاس پشت دفاع آندو تیموریان به فرهاد مجیدی رسید و فرهاد از زاویه ای بسته توپ تند و تیزی را روانه دروازه سپاسی کرد و در حالی که خطر چندانی دروازه تیم میهمان را تهدید نمی کرد، شیخ ویسی توپ را ناقص دفع کرد تا توپ جلوی ولید علی قرار گیرد. این بازیکن کویتی هم با یک بغل پای آرام دروازه سپاسی را باز کرد. 

2-0: حرکت رو به جلوی خسرو حیدری، استقلال را در موقعیت حمله قرار داد اما پاس او را آرش برهانی نتوانست کنترل کند. درحالی که به نظر می رسید خطر دفع شده، فرهاد مجیدی از اشتباه خالد شفیعی نهایت استفاده را برد و با کنار زدن این مدافع، ضربه اش را از زیر دست شیخ ویسی به گل دوم استقلال تبدیل کرد.

.

اتفاق ویژه: مجتبی جباری که بعد از دو سه روز جنجالی، نیمکت نشین شده بود از اواسط نیمه دوم به زمین آمد تا مشخص شود کادر فنی استقلال علاقه ای به بزرگ کردن این حاشیه و دامن زدن به ماجرای قهر جباری ندارد. هافبک شماره 8 استقلال سال پیش به دلیلی مشابه 4-5 بازی نیمکت نشین بود. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد