فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ادامه سریال تشویق دایی و شعار علیه استیلی و کاشانی


فوتبال روز: سریال تشویق علی دایی و شعار هواداران علیه حمید استیلی و حبیب کاشانی در دیدار با مس‌سرچشمه نیز ادامه یافت.


هواداران پرسپولیس که در 3 دیدار گذشته علی دایی را تشویق می‌کردند و علیه حمید استیلی شعار سر می‌دادند در دیدار مقابل مس سرچشمه نیز این رویه را ادامه دادند و تا دقیقه 37 که علی کریمی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند علیه کادر فنی و سرپرست این تیم شعارهایی را سر دادند.

این پایان کار نبود و با گل ثانیه‌های پایانی جواد کاظمیان در نیمه اول که نتیجه تساوی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد هواداران این تیم این بار حمید استیلی را به شدت تشویق کردند تا سریال تشویق دایی و استیلی همچنان ادامه داشته باشد. البته در نیمه دوم هواداران علیه سرمربی و سرپرست باشگاه شعار دادند.

* حبیب کاشانی در ورزشگاه حضور داشت. کاشانی در دیدار قبلی سرخپوشان مقابل شهرداری تبریز با اینکه در تهران برگزار شد به دلیل کمردرد به ورزشگاه نیامد.

*در نیمه اول حمید استیلی دو تعویض را در ترکیب تیمش انجام داد که این موضوع باعث شد نظم به کار پرسپولیسی‌ها بازگردد.

* شیث رضایی مدافع پرسپولیسی‌ها که در 3 هفته ابتدای لیگ در ترکیب تیمش به صورت ثابت به میدان رفته بود در مسابقه دیشب نیمکت‌نشین بود.

* با به صدا درآمدن سوت داور در نیمه اول، کادر فنی مس سرچشمه به نشانه اعتراض به سمت جلال مرادی ناظر داور این مسابقه رفته و شکایت خود را از داور مسابقه به او بردند.

*در بین دو نیمه شعارها علیه کاشانی ادامه داشت و 4 هوادار پرسپولیسی به دلیل حمله به سرپرست این تیم که در جایگاه نشسته بود از سوی نیروی انتظامی دستگیر شدند.

*محسن مظفری، بازیکن مس سرچشمه در دقایق ابتدایی نیمه دوم به دلیل اینکه شورت ورزشی‌اش با سایر بازیکنان ناهماهنگ بود برای عوض کردن آن دقایقی از بازی خارج شد.

*بعد از اخراج علی کریمی، تماشاگران پرسپولیس اقدام به شکستن صندلی‌های ورزشگاه کردند که این اقدام با واکنش مأموران نیروی انتظامی و دستگیری یک لیدر و 3 تماشاگر دیگر همراه شد.

*در پایان در حالی که شعارها علیه استیلی و کاشانی ادامه داشت هواداران پرسپولیس چند صندلی دیگر را هم شکستند.
این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد