فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج شب اول هفته چهارم لیگ برتر/ پرسپولیس همچنان در حسرت برد


فوتبال روز:تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر در حسرت پیروزی در فصل یازدهم باقی ماند.


شب اول هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر سه‌شنبه شب با برگزاری 3 آغاز شد.
در مهم‌ترین بازی این شب پرسپولیس در حالی در کرمان به مصاف مس سرچشمه رفت که دو تیم برای کسب اولین پیروزی خود گام به میدان گذاشتند. دیدار با حملات مسی‌ها آغاز شد و این تیم در همان نیمه با زدن 2 گل علاوه بر وارد کردن شوک به پرسپولیس دوباره هواداران این تیم را نگران کرد تا بار دیگر شعار "رها کن، حیا کن " روی سکوها حاکم شود.

پرسپولیس در همان نیمه اول کار را به تساوی کشاند تا نتیجه تساوی 2 بر 2 نتیجه پایانی نیز باشد. به این ترتیب شاگردان استیلی در هفته چهارم همچنان در حسرت پیروزی باقی ماندند. در آن سو شاگردان سنجری اولین امتیاز تاریخ لیگ برتری خود را کسب کردند.
برای پرسپولیس در این دیدار علی کریمی در دقیقه 37 و جواد کاظمیان در دقیقه 2 + 45 گلزنی کردند و برنوویچ در دقیقه یکم و سامره در دقیقه 22 برای میزبان گلزنی کردند.


پرسپولیس 2 مس سرچشمه 2

ورزشگاه باهنر کرمان
 تماشاگر : 7 هزار نفر گل ها : برنوویچ ( 1 ) و علی سامره ( 22 ) برای مس سرچشمه و علی کریمی ( 37 ) و جواد کاظمیان ( 2+45 ) برای پرسپولیس

 داور : صالحی


 اخطار : نوراللهی ( 43 ) ، جواد کاظمیان ( 2+45 ) ، سامان آقازمانی ( 57 ) ، نادر فتح اللهی ( 80 ) ، علی مولایی ( 80 )

اخراج : علی کریمی ( 78 )



 پرسپولیس تهران : علیرضا حقیقی ،محمّد نصرتی ، مامادوتال ( علیرضا نورمحمّدی 30 ) ، علیرضا محمّد ( محمّد نوری 30 ) ، ابراهیم شکوری ، سامان آقا زمانی ( حمید علی عسکر 65 ) ، حسین بادامکی ، محمّد منصوری ، علی کریمی ، جواد کاظمیان و غلامرضا رضایی

سرمربی : حمید استیلی


مس سرچشمه : اصغر کرم اللهی ، نوراللهی ، اویس کردجهان ، مجتبی ترشیز ( آنته زوراک 70 ) ، نادر فتح اللهی ، رحیم علی آبادی ، علی مولایی ( امیر محمدی 2+90 ) ، محسن مظفری ، مسلم فیروز آبادی ، برنوویچ و علی سامره ( حامد شیرخانلو 72 )

سرمربی : احمد سنجری



 شرح بازی :
 " جدال ته جدولی ها ! " عنوانی است که بسیاری برای بازی امشب کرمان انتخاب نموده بودند . عنوانی که تحقیر نهفته در آن را شاید هواداران پرسپولیس کمتر در تاریخ هواداری از تیم خود به یاد داشته باشند !
دیدار میان تیم های هفدهم و هجدهم جدول رده بندی بیش از احمد سنجری کم ادعا برای حمید استیلی حساس به حساب می آمد . زننده ی گل قرن ، نماینده ی رفسنجان را نقطه ی شروع مناسبی برای رهایی از بحران و اثبات شایستگی های خویش می دانست و ایجاد شش تغییر در ترکیب پرسپولیس آشکارا عدم رضایت استیلی را از ترکیب شکست خورده برابر شهرداری تبریز فریاد می زد .
 امیدهای استیلی اما خیلی زود با گل دقیقه ی نخست برنوویچ نقش بر آب شد تا نشانه های ناامیدی به وضوح در چهره ی وی نمایان شود . عدم وجود تاکتیک مشخص و موثر در روند بازی تیمی قرمزها باز هم در این دیدار به چشم می خورد که با پذیرش گل دقیقه ی اول ، کلافگی نیز بدان اضافه شده بود . ارسال های غالبا بی هدف از راست و چپ ، عدم بازیسازی در دفاع و ضربات آزاد خارج از قاب دروازه ی جواد کاظمیان سه مولفه ی مهم در تعریف بازی سی دقیقه ی اول قرمزپوشان بود و مس سرچشمه بازی کنترلی و استفاده از اشتباهات تیم میهمان را در دستور کار نهاده بود .
 علی سامره در دقیقه ی 22 باز هم از اشتباه دفاع و دروازه بان پرسپولیس بهره جست تا مس را با دو گل پیش بیندازد و هواداران قرمز را در شوکی بزرگ فرو برد . سرمربی پرسپولیس خیلی زود به اشتباه خود در چیدن ارنج اصلی پی برد و با دو تغییر در دقیقه ی سی ام عملا به اشتباه خود اعتراف کرد . با ورود محمد نوری به جای علیرضا محمد و علیرضا نور محمدی به جای مامادوتال پر اشتباه ، بازی تیمی قرمزها اندکی بهبود بخشیده شد .
اضافه شدن محمد نوری به خط میانی سبب فشار بیشتر به خط دفاعی مس سرچشمه گردید تا ارمغان آن چندین و چند ضربه ی آزاد برای شاگردان استیلی باشد . سرانجام یکی از همین ضربات آزاد در دقیقه ی 37 توسط علی کریمی به گل تبدیل شد و ده دقیقه بعد جواد کاظمیان در اولین بازی خود پس از سال ها دوری از پرسپولیس گلزنی کرد تا نیمه ی نخست بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد . سیر بازی دو تیم در نیمه ی اول و نتیجه ی به دست آمده ، سبب تزریق احتیاط در ساق های بازیکنان دو تیم در نیمه ی دوم شده بود . این احتیاط باعث گشته بود که توپ در غالب دقایق نیمه ی دوم در میانه ی میدان ضربه بخورد و فرصت های گلزنی انگشت شمار و البته نه چندان مهم دو تیم ره به جایی نبرد .

 مهم ترین اتفاق نیمه ی دوم بدون شک ، تکل از پشت و اخراج سخت گیرانه ی علی کریمی توسط داور بازی بود .



 گل ها :
 1-0مس سرچشمه:دفع فوق ضعیف علیرضا حقیقی باعث مهیا شدن پاس گلی رویایی برای برنوویچ شد تا وی با کنار پایی دقیق ، توپ را از فراز دروازه بان پرسپولیس به گل نخست بازی تبدیل کند .
 2-0 مس سرچشمه :گام های سنگین مامادوتال در مرکز زمین نشانگر عمق سردرگمی او بود تا در نهایت توپ را از دست بدهد و بهترین فرصت گلزنی را برای علی سامره مهیا کند . ضربه ی مهاجم کرمانی مس پس از یک مرتبه دفع ناقص توسط حقیقی به گل دوم نارنجی پوشان تبدیل شد .
 2-1 مس سرچشمه:خطای مسی های سرچشمه در پشت محوطه ی جریمه سبب اعلام ضربه ی آزاد برای قرمزپوشان شد تا علی کریمی همیشه ستاره با ضربه ای حساب شده زننده ی گل پرسپولیس لقب بگیرد .
 2-2 :سانتر غلامرضا رضایی از چپ در محوطه ی هجده قدم مس به محمد نوری تعویضی رسید تا وی پاس گل فوق العاده ای برای جواد کاظمیان مهیا کند و نام بازیکن شماره ی هفده به عنوان زننده ی گل تساوی ثبت گردد .
 
اتفاق ویژه : اتفاق ویژه ی این دیدار همان حادثه ی تکراری هفته های اخیر برای کاشانی و استیلی بود . شعارهای هواداران پرسپولیس در مخالفت با سرمربی و سرپرست باشگاه پرسپولیس این بار نه از دقیقه ی 75 و نه 45 که با پیشرفتی چهل و چهار دقیقه ای از همان دقیقه ی نخست شروع شد



*در 2 دیدار دیگر سه شنبه شب نتایج زیر رقم خورد: 


صنعت نفت آبادان یک - مس کرمان صفر
گل: روح‌الله عرب (4+90)

شاهین بوشهر صفر - ملوان صفر

با برگزاری این 3 دیدار دو مس استان کرمان در رده‌های هفدهم و هجدهم قرار گرفتند، شاهین بوشهر نیز که در خانه پرسپولیس را برده بود این بار در مقابل چشم تماشاگران خودی از پس ملوان بر نیامد و غلامحسین پیروانی با وجود پیروزی نفت از سوی هواداران مورد انتقاد قرار گرفت.

*برنامه سایر دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر: 


چهارشنبه 26/5/90-ساعت 22
داماش-تراکتورسازی-سردار جنگل-رشت
سعید مظفری زاده-رضا سخندان-الوندی-اشکان خورشیدی-ناظر:حسین عسکری

ذوب آهن-فولاد خوزستان-فولادشهر اصفهان
علیرضا فغانی-بهرام حسین نقوی-حمید غمزه-رضا کرمانشاهی-ناظر:مسعود مرادی

صبای قم-سایپا-یادگار امام(ره)قم
جمشید دانش مهر-صادق نوری-آرمان اسعدی-جمشید محمدی-ناظر:غلامرضا بهروان

شهرداری تبریز-سپاهان-یادگار امام(ره)-تبریز
غلامرضا جباری-مجید ویشگاهی-محبت علی تبار-فرشید افشار-ناظر:بهرام مهرپیما

نفت –راه آهن-دستگردی-تهران
محمد ملکی-حسین خانبان-حسین طالقانی-محمدرضا اکبریان-ناظر:مسعود عنایت

استقلال- فجر سپاسی-آزادی-تهران22:30
هدایت ممبینی-محمدرضاابوالفضلی-محسن فریمانی-رسول رهبرفام-ناظر:حسین خوشخوان-(ابوطالب طاهریان)





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد