فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

افشاگری تکان دهنده حسن روشن/12 بازیکن به رضا رجبی پول دادند

 

فوتبال روز:در یک سال گذشته درباره فعالیت‌های صورت گرفته در آکادمی باشگاه استقلال حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد، اما پیگیری در مورد این وضعیت هرگز به صورت جدی از سوی مسئولان این باشگاه صورت نگرفت.

 

با پذیرش پست ریاست کمیته فنی باشگاه استقلال توسط حسن روشن این بازیکن سال‌های دور استقلال که سابقه ریاست آکادمی این باشگاه را برعهده دارد با توجه به وظایفی که برای او تعریف شده، نظارت بر عملکرد دو سال اخیر آکادمی فوتبال استقلال را برعهده گرفت. در همین راستا روشن در اولین اقدام در حکمی به مربیان امید و جوانان استقلال از آنها خواست 12 بازیکن این دو تیم اخراج شوند.  

 

حسن روشن درباره این تصمیم گفت: هنوز رضا رجبی برای توضیحات نیامده و او فعلا کسی را قبول ندارد. پنجشنبه که جلسه معارفه برگزار شود برای روز یکشنبه یا دوشنبه آینده او را برای توضیح دادن می‌خواهیم اما فکر نمی‌کنم بیاید.
وی در پاسخ به این سؤال که چطور می‌شود در زمان فعالیت رجبی تخلفاتی صورت گرفته باشد اما از او به عنوان مدیر آنالیزورهای استقلال یاد شود، به فارس گفت: این مسائل مربوط به کادر فنی است و به ما ارتباطی ندارد. وظیفه کمیته فنی حمایت از کادر فنی است و اگر ما خطایی ببینیم می‌توانیم دلیل بروز این خطا را از کادر فنی بپرسیم ولی نمی‌توانیم در کارشان دخالت کنیم.  


رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال تصریح کرد: ‌طبق اختیاراتم در کمیته نظارت بر آکادمی فوتبال را برعهده دارم. برای من مدارکی آورده‌اند که 12 بازیکن به آکادمی استقلال پول دادند تا بازی کنند. پدران و مادران این بازیکنان به حالت شکایت این مسائل را مطرح کردند اما حاضر نیستند به صورت علنی این مسئله را بازگو کنند. من هم به آنها گفتم یا شما راست می‌گوئید یا رضا رجبی. به مربیان تیم‌های جوانان و امید استقلال هم گفتم این 12 بازیکن که 99 درصد فوتبالیست هم نیستند، را اخراج کنند.  


روشن ادامه داد: پدر یکی از این بازیکنان می‌گوید پول قرض کرده تا بتواند مبلغ مورد نظر را به آکادمی استقلال بدهد. در بین این بازیکنان مبالغ 7، 10 و 25 میلیون تومان به آکادمی پرداخت کرده‌اند. البته برخی از پدران و مادران به من گفتند دو ماه پیش قضیه را به نظری جویباری اطلاع دادند و او هم گفته به این مسئله رسیدگی می‌کند، اما خبری از رسیدگی نشده است. 
 

او تاکید کرد: بحث در مورد فعالیت‌های آکادمی زیاد است. مربیان هم شاکی هستند و می‌گویند در این یک سال حق و حقوق خود را نگرفتند و همچنین رضا رجبی در کارشان دخالت می‌کند. من به آنها گفتم حرفتان را باور نمی‌کنم چون نمی‌خواهم یک طرفه با قاضی بروم. به جز علی چینی سایر مربیان رده‌های پایه در طوماری نوشتند مشکلاتشان را در آکادمی نوشته‌ بودند و حتی رضا رجبی بابت امضای این طومار به آنها خرده گرفته بود.  


روشن در ادامه گفت: در گزارشی که به من داده شده آمده از یک بازیکن به بهانه خریدن مکمل غذایی 7 میلیون تومان گرفته شده درحالی که یکی از مربیان در گزارشش آورده که حتی آب هم سر تمرین نبوده و یک روز مجبور می‌شوند از سطل زباله یک بطری پیدا کنند تا از این طریق به بچه‌ها آب بدهند.
روشن خبر داد : 6 بازیکن امید و 6 بازیکن جوانان با حکم حق شرکت در تمرینات را ندارند تا مشخص شود این پول‌های گرفته شده کجا رفته است. قطعا این نفرات هم بازیکنان خوبی نیستند چون اگر بازیکنان خوبی بودند پول نمی‌دادند. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد