فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی:آقای موقت می خواست تکلیف مراقبل ازرای اعتمادمجلس یکسره کند

 

فوتبال روز:حمید استیلی در مصاحبه تلفنی با برنامه نود در بامداد سه شنبه هنگامی که می خواست درباره علت ناکامی های پرسپولیس توضیح دهد پای علی دایی را به میان کشید .

 

استیلی هنگامی که با سماجت فردوسی پور درباره نحوه جدایی دایی از پرسپولیس مواجه شد گفت : « علی دایی روزی که برای کار به پرسپولیس آمد با روحیه کاشانی آشنا بود و با شناخت نسبت به مدیریت ایشان حاضر به همکاری شد . چطور آقای کاشانی آن زمان خوب بودند اما در آخر برای ایشان بد شدند ! علاوه بر این اگر علی دایی نمی خواست با آقای کاشانی کار کند پس برای چه به کمیته فنی برنامه داد ؟! »  

 

این صحبتهای استیلی باعث شد که دقایقی بعد علی دایی برای پاسخگویی روی خط برنامه نود حاضر شود : « من تا به امشب اصلا نمی خواستم درباره حمید استیلی صحبت کنم اما چون او درباره من حرف زد و مسائلی رو مطرح کرد که اصلا به ایشان ربطی نداشت لازم دانستم به مردم توضیحاتی ارائه بدهم . من زمانی که بعد از کرانچار به پرسپولیس آمدم شناخت دقیقی از آقای موقت نداشتم و از نزدیک با ماهیت ایشان آشنا نبودم .من به خاطر هواداران به پرسپولیس آمدم و یکسال و نیم خیلی چیزها را تحمل کردم . من چون مردم خیلی محبت داشتند و برای دل این مردم به کمیته فنی برنامه دادم . علاوه بر این مگر بعد از قهرمانی ما در بندر انزلی همین آقای موقت مصاحبه نکرد و گفت که به آموزش و پرورش بر می گردد و فوتبال را به فوتبالی ها می سپارد ؟! پس چه شد که ایشان نرفتند و ماندگار شدند ؟ کجای دنیا تا ساعت 4 صبح به یک سرمربی وقت می دهند ؟  

 


میدانید چرا چون دلیلش را کمتر کسی می داند . چون آقایان می خواستند تا قبل از کسب رای اعتماد آقای حمید سجادی در مجلس به عنوان وزیر ورزش تکلیف من را یکسره کنند و همه چیز را تمام کنند که مبادا بعد از تعیین وزیر اتفاق دیگری بیفتد ! من از حسین کعبی و بیات عذرخواهی می کنم که چون اسمشان را به زبان آوردم به خاطر ارتباط این بازیکنان با من از عقد قرارداد با این بازیکنان در تیم پرسپولیس جلوگیری به عمل آمد ! من اگر گوشه چشمی به نیمکت پرسپولیس داشتم نمی رفتم راه اهن . می نشستم گوشه خانه ام تا با نتایج ضعیف پرسپولیس روی سکوها صدایم کنند و فشار بیشتری به آقایان بیاید ! من در همین برنامه و در این ماه مبارک از همه هواداران تمنا می کنم که مرا تشویق نکنند .  

 

من به کمیته فنی برنامه دادم چون آقایان می خواستند من از برنامه دادن خودداری کنم تا به مردم بگویند که دایی خودش نخواست در پرسپولیس باشد و با این کار می خواستند من را جلوی مردم قرار بدهند و به همین خاطر من به کمیته فنی برنامه هایم را ارائه دادم . وقتی که آلمان بودم چند بار از داخل جلسات کمیته فنی ،قای پنجعلی با من تماس گرفتند و هر سئوالی که از من داشتند را پرسیدند با این توضیح که مدام می گفتند این سئوالهای آقای سرپرست موقت است ! »  

 


بعد از صحبتهای علی دایکه بارها در صحبتهایش به جای نام کاشانی از « آقای موقت » استفاده کرد ، این حمید استیلی بود که با آرامش بهتری و با مصالحه پاسخ علی دایی را داد : « اگر علی دایی از حرفهای من ناراحت شده من همین جا از او عذرخواهی می کنم . به روح برادرم قسم من هیچ نظری نسبت به جذب کعبی و بیات نداشتم ! امیدوارم دلمان را صاف کنیم و برای موفقیت پرسپولیس در کنار هم بیشتر تلاش کنیم »
صحبتهای پایانی استیلی در شرایطی صورت گرفت آنسوتر محمد مایلی کهن هم قصد داشت در اواخر برنامه روی خط برنامه نود بیاید که به طرز عجیبی فردوسی پور از این کار به بهانه کمبود وقت جلوگیری کرد ! 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد