فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نکته روز: این روزها همه از پرسپولیس حرف می‌زنند شما چطور؟

 

فوتبال روز:انتخاب یا عدم انتخاب یک مربی کاملا در حیطه وظایف مدیریت باشگاه است و هرگز هیچ مربی‌ای در جایگاهی نیست که بتواند از مدیر باشگاه بابت عدم انتخاب گلایه کند.


 

ناصر نوآموز رئیس سابق فدراسیون فوتبال در توصیف پرسپولیسی‌ها جمله جالبی دارد. به گفته این بازیکن سابق دارایی پرسپولیسی‌ها در طول تاریخ فوتبال ایران هرگز در کارهای اجرایی صاحب قدرت نبوده‌اند وهمواره برای دریافت حق خود جنگیده‌اند. این روحیه‌ای است که در طول سالیان در آنها رسوب کرده و باقیمانده است و به همین دلیل هم هست که آنها در بزنگاه‌های مدیریتی و اداری همواره از صلاح جنجال و دعوا استفاده می‌کند. نمونه‌های دقیق این داستان محمد دادکان ، محمد مایلی‌کهن و علی دایی هستند که حالا چهره‌ای مثل حمید درخشان هم به این جمع اضافه شده است. 

 

حمید درخشان که سرمربی شاهین بوشهر است در یک ماه گذشته بارها و بارها به دلیل عدم انتخاب به عنوان سرمربی پرسپولیس به مدیریت این باشگاه حمله کردند. حال آنکه انتخاب یا عدم انتخاب یک مربی کاملا در حیطه وظایف مدیریت باشگاه است و هرگز هیچ مربی‌ای در جایگاهی نیست که بتواند از مدیر باشگاه بابت عدم انتخاب گلایه کند.  

 

این موضوع در جایی توجه بیشتری را جلب می‌کند که حمید درخشان مثل اکثریت مربیان پرسپولیس کارنامه چندان درخشانی ندارد او که به عنوان دستیار با استانکو پوکه پوویچ مربی سابق کروات پرسپولیس کار می‌کرد پس از او در مدت زمانی کوتاه هدایت پرسپولیس را در اختیار داشت که یک برد تاریخی 3 بر صفر مقابل استقلال به دست آورد. درخشان سپس با وقفه‌ای طولانی سرمربی تیم ملی نوجوانان شد که با این تیم نتایج خوبی گرفت اما مشکلات صغرسنی این تیم بیش از نتایج این تیم در اذهان باقی مانده است. 

 

درخشان بعد از تیم ملی نوجوانان سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران حضور نداشت تا پیکان اورا به خدمت گرفت. او بعد از پیکان مربی شهرداری تبریز و حالا شاهین بوشهر بوده است و البته در هیچ یک از این تیم‌ها نتایج چندان درخشانی به دست نیاورده است. در واقع درخشان برای اثبات توانایی هنوز کار زیادی در پیش دارد گرچه سن وسال این بازیکن درخشان پرسپولیس بالاست.

اما مشکل پرسپولیس فقط درخشان نیست، اتفاقا درخشان امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرده دیگر درباره پرسپولیس صحبت نمی‌کند.  

 

در حال حاضر علی دایی یکی دیگر از کسانی است که در هر بحث مربوط به پرسپولیس حضور فعال دارد و مدیران این تیم را بابت انتخاب سرمربی مورد حمله قرار می‌دهد. صدالبته نشریات ورزشی و برنامه‌های مربوط به فوتبال هم عاشق جنجال هستند و بنابراین این مطالب جای خوبی در میان صفحات اول نشریات وتیترهای برتر دارند ...  

 

اگر یکی از سوالات شما این است که چرا پرسپولیس آرامش ندارد بخشی از آن را باید از بزرگان سابق این تیم پرسید، کسانی که کاری به جز سقلمه زدن به پرسپولیس ندارند. از بین پیشکسوتان پرسپولیس تنها علی پروین در موضع حمایت از استیلی قرارگرفته که البته آن هم برای خود داستانی است!  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد