فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جباری: ماه‌ها است که طلبم را نگرفته‌ام

 

فوتبال روز:مجتبی‌جباری بازیکن تکنیکی استقلال به دلیل مشکلات مالی با مسئولان باشگاه استقلال دچار اختلاف شده‌ است.

 

 

او جزو معدود بازیکنان فوتبال ایران است که به دلیل اعتقادات خاصی که دارد، همیشه روی محافظه کاری هایش خط قرمز کشیده و بدون واهمه حرف می زند یا تصمیم می گیرد. 

او حالا با بدقولی مسئولان استقلال برای گرفتن حق و حقوقش مواجه شده،مشکلی که آرش برهانی هم چند هفته پیش برایش به وجود آمد ولی فتح الله زاده طلب این بازیکن را داد. 

 

 جباری که به نشانه اعتراض در تمرینات استقلال شرکت نمی کند در مورد این موضوع می گوید:« من هیچ‌وقت به خاطر مسایل مالی ناراحت نشده‌ام. آنهایی که با روحیه من آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که قهر من از استقلال در شرایط فعلی نه به دلیل پول بلکه به دلیل بدقولی است.موضوع دلخوری من به یکی دو هفته اخیر برنمی‌گردد. ماه‌ها است که من طلبم را نگرفته‌ام. اگر دوستان از پول گرفتن من حرف می‌زنند باید این را هم بگویند که پولی که به من داده‌اند بابت چه تاریخی بوده است.» 

 

 وی در واکنش به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید دیگر بازیکنان استقلال هم تقریبا همین شرایط را دارند به قانون می گوید:«شاید بقیه بازیکنان نخواهند در چنین شرایطی واکنش نشان دهند. متاسفانه من بلد نیستم بگویم همه‌چیز خوب است و شرایط ما خیلی عالی است. من واقعیت‌ها را می‌گویم. اما خدا را شاهد می‌گیرم که فقط می‌خواهم از حق خودم دفاع کنم؛ قصد ندارم حاشیه درست کنم یا هواداران را از خودم برنجانم.» 

 او در پایان حرف هایش تاکید می کند:« شاید بعضی‌ها دوست دارند من و هواداران استقلال را مقابل یکدیگر قرار بدهند که به چنین شایعاتی دامن می‌زنند. اما واقعیت این است که من هرگز به خاطر پول قهر نکرده‌ام.»
جباری همچنین انتشار برخی نقل قول‌ها از سوی خود را تکذیب می کند:«با هیچ روزنامه‌ای مصاحبه نکرده‌ام. اما متاسفانه برخی رسانه‌ها مصاحبه‌های خیالی از زبان من چاپ می‌کنند.» 
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد