فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی: دایی چنین شخصیتی ندارد که به هواداران پرسپولیس خط بدهد

 

فوتبال روز:علی کریمی می گوید شعارهای انتقادی هواداران پرسپولیس ارتباطی با علی دایی ندارد.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل شهرداری تبریز در هفته سوم لیگ برتر درباره این پرسش که اخیرا مصاحبه‌هایی از شما چاپ شده که طی آن از بازی خود در پست هافبک دفاعی اظهار ناراحتی کرده‌اید؟ گفت: نمی دانم که کدام روزنامه این مصاحبه را چاپ کرده، اما متاسفانه این موضوع تبدیل به یک کار طبیعی در فوتبال ما شده است و مصاحبه‌های خیالی زیادی چاپ می‌شود. من درباره این موضوع با سایت شخصی‌ام صحبت کرده‌ام و غیر از آن هم با رسانه دیگری مصاحبه نکردم. 


کریمی در پاسخ به این سوال که آیا در دو هفته اخیر از عملکرد خود راضی است یا خیر، گفت: نه من و نه سایر بازیکنان پرسپولیس نباید از عملکرد خود در این دو هفته راضی باشیم، چرا که نتایج در شان پرسپولیس نبوده است، امیدوارم با برد مقابل شهرداری تبریز نتایج دو هفته اخیر را جبران کنیم، هر چند که کار آسانی هم نداریم و در لیگ همه تیم‌ها قوی هستند. 


وی درباره این موضوع که چقدر سعی می‌کند روحیه خود را به دیگر بازیکنان هم انتقال دهد، گفت: من همیشه سعی می‌کنم برای تیمم موثر باشم و بازی خوبی انجام دهم. طبیعتا کاپیتانی وظیفه من را خیلی سنگین می‌کند، اما این بستگی به بازیکنان دارد که از روش من استفاده کنند یا خیر و من هم هیچ وقت دیگران را وادار نمی کنم که مانند من باشند. آن‌ها خودشان می دانند که باید چه کاری انجام دهند. 


علی کریمی با اشاره به بحث کاپیتانی پرسپولیس ادامه داد: فکر نمی کنم کاپیتانی آنقدر ارزش داشته باشد که بخواهیم برای یک تیم حاشیه درست کنیم. این بازوبند کمتر از پنج گرم وزن دارد و حتی در تیم ملی هم مانند تیم‌های باشگاهی روی آن مانور داده‌اند. این که چه بازیکنی کاپیتان باشد، به سرمربی تیم بر می‌گردد که فکر می‌کند یک بازیکن می‌تواند تفکراتش را در زمین پیاده کند. من در حضور استیلی به او می گویم که هیچ حساسیتی روی کاپیتان شدن ندارم و اگر هم همین الان بازوبند را به یک بازیکن دیگر بدهند، صحبتی نمی کنم. 


کاپیتان پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها شعارهای هواداران پرسپولیس را در دو بازی اخیر را به علی دایی منتسب کرده‌اند گفت: متاسفانه یکسری افراد این شعارها را به دایی منتسب کرده‌اند، اما فکر نمی کنم که دایی چنین شخصیتی داشته باشد. متاسفانه وقتی بعضی از ما می‌خواهیم حرف خود را به کرسی بنشانیم با استفاده از افرادی که الان در پرسپولیس پست دارند، از این حربه استفاده می‌کنیم. البته تعداد آن هوادارانی که علیه ما شعار دادند، خیلی محدود است و حتی پس از این که ما در بازی ملوان گل مساوی را به ثمر رساندیم، ورزشگاه یکصدا ما را تشویق کرد، اما هواداران ما باید بیشتر صبر کنند. من به عنوان یک دوست و یک برادر کوچک‌تر به آن‌ها توصیه می‌کنم که بیشتر صبر کنند،‌ ما امسال بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و امیدوارم که روند بردهایمان از بازی شهرداری تبریز آغاز شود. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد