فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برکناری باسابقه ترین مدیر لیگ برتر؛ رحیمی جانشین ساکت در سپاهان

 

فوتبال روز:محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با رای هیات مدیره باشگاه از سمت خود برکنار شد.

 

این خبر غیرمنتظره در شرایطی به بیرون مخابره شده است که طبق اعلام رئیس هیئت مدیره این باشگاه  در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه علیرضا رحیمی جانشین وی شد.گفته می شود ساکت خود پیشنهاداستعفا را در این جلسه مطرح کرده است. 

 

ساکت از فصل 79 مدیرعامل باشگاه سپاهان بوده و با 12 سال حضور در راس مدیریت باشگاه سپاهان، باسابقه ترین مدیرعامل لیگ برتری محسوب می شد. او از انتهای فصل  گذشته با این شایعه زندگی می کرد و در نهایت تیمی که تغییراتی بزرگ را با خود به سپاهان آورد این کار را عملیاتی کرد. ساکت البته به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره انتخاب شده که برای او پست مضحکی به نظر می آید.
علیرضا رحیمی رئیس سابق فدراسیون هندبال است که در دهه 50 بازیکن خط حمله سپاهان بود.او سابقه طولانی مدیریتی در اصفهان دارد و در دهه 70 مهمترین مدیر ورزشی این استان بود. رحیمی در شرایط فعلی کار بسیار دشواری را قبول کرده چرا که بعد از دوران 12 ساله ساکت و موفقیتهای او تیم دز شرایطی متفاوت لیگ را ادامه می دهد. 

 

حسینی رئیس هیئت مدیزه سپاهان در دو ماه گذشته بیشترین تحرکات  و مصاحبه ها را داشته است و در اصفهان وی را مسئول این تغییر می دانند. 
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد