فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شماره بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید/شماره 6 آقا کریم بر تن نصرتی

 

فوتبال روز: دیروز و در فاصله یک روز مانده به اولین بازی پرسپولیس در  لیگ برتر شماره پیراهن های بازیکنان این تیم  مشخص شد.

 

بر این اساس معلوم شد محمد نصرتی که پیشتر اعلام شده یود یکی از دو شماره 5 یا 3 را بر تن خواهد کرد پیراهن شماره 6 که طی سال های متمادی متعلق به کریم باقری بوده و به نظر می رسید بایگانی خواهد شد را می خواهد و در فصل جدید با این پیراهن به میدان خواهد رفت.
از نکات جالب دیگر پوشیدن پیراهن شماره 7 اسطوره پرسپولیسی ها توسط جوان اول این تیم حمیدرضا علی عسگری است که با رخصت این بازیکن 22 ساله ازعلی پروین اتفاق خواهد افتاد.البته قبل از علیی عسگری محمد پروین هم این پیراهن را بر تن کرده بود. 

 

ظاهرا حقیقی هم پیراهن شماره یک را حفظ کرده و معمارزاده با لباس شماره 22 به میدان خواهد رفت. کریمی، کاظمیان، اولادی، ممدوتال و حمزه پور دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس هم به ترتیب با پیراهن های شماره 8-17-33-30و 32 به میدان خواهند رفت. 
 
شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس در فصل91-90 به عبارت زیر است:
1علیرضا حقیقی
2علیرضا محمد
4مجتبی شیری
6محمد نصرتی
7حمیدرضا علی عسگری
8علی کریمی
9مازیار زارع
10غلامرضا رضایی
11حسین بادمکی
12مسعود داستانی
13شیث رضایی
14 محمد نوری
15 سامان آقازمانی
16 محمد منصوری
17 جواد کاظمیان
18 ابراهیم شکوری
20 علیرضا نورمحمدی
21وحید هاشمیان
22 میثاق معمارزاده
23 امیر حسین فشنگچی
24 هادی نوروزی
27 روح الله سیف اللهی
30ممدو تال
32 رضا حمزه پور
33 مهرداد اولادی 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد