فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در اولین بازی لیگ

 

فوتبال روز: تیم‌های پرسپولیس و استقلال در اولین رقابت‌های لیگ برتر به ترتیب به مصاف ملوان و سپاهان خواهند رفت.

 

 این دو تیم در حالی لیگ را شروع خواهند کرد  که روند تمرینات، بازی‌های دوستانه و غیبت بعضی از بازیکنان دو تیم باعث شده که آنها به احتمال فراوان با سیستم 1ـ3ـ2ـ4 به میدان بروند.  

 

پرسپولیس به احتمال فراوان در بازی با ملوان علیرضا حقیقی را درون دروازه قرار خواهد داد و شیث رضایی و محمد نصرتی دو مدافع میانی خواهند بود هر چند که احتمال رضا نورمحمدی به جای نصرتی وجود دارد. علیرضا محمد مدافع راست خواهد بود و ابراهیم شکوری هم به عنوان مدافع چپ بازی خواهد کرد. دو هافبک دفاعی پرسپولیس از مازیار زارع و علی کریمی تشکیل خواهد شد هر چند که کریمی جلوتر از هافبک دفاعی تیمش بازی خواهد کرد. در سمت راست خط هافبک غلامرضا رضایی بازی خواهد و در سمت چپ امیرحسین فشنگچی و محمد نوری هم هافبک تهاجمی خواهد بود. مهرداد اولادی هم به احتمال فراوان مهاجم نوک خواهد بود. 

  

استقلال اما در بازی با سپاهان مهدی رحمتی را درون دروازه قرار خواهد داد. پژمان منتظری و حنیف عمران‌زاده 2مدافع میانی خواهند بود و علی حمودی و مهدی امیرآبادی مدافع راست و چپ هستند. البته احتمال حضور جواد شیرزاد یا محسن یوسفی به جای امیرآبادی وجود دارد. آندرانیک تیموریان و کیانوش رحمتی دو هافبک دفاعی استقلال خواهند بود و خسرو حیدری، مجتبی جباری و ولید علی سه هافبک تهاجمی آبی‌پوشان خواهند بود. البته اگر کارت بازی ولید علی نرسد شاید فریدون زندی یا محسن یوسفی به عنوان بال چپ بازی کنند. آرش برهانی هم مهاجم نوک استقلال خواهد بود. 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد