فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مشروح کامل نشست خبری حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس

 

فوتبال روز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بعضی‌ها فقط انتقادهای بی‌ربط می‌کنند، قهرمان می‌شویم و فحش می‌دهند.

 

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی‌های این باشگاه گفت: در آخرین حسابرسی که سال گذشته انجام دادیم مشخص شد، باشگاه پرسپولیس 9 میلیارد بدهی دارد. در این چند سالی که من حضور دارم معتقدم که در هیچ جای دنیا چنین اتفاقاتی نمی‌افتد.

وی افزود: درآمد ما به حساب سازمان لیگ واریز می‌شود و بلیت‌ فروشی و تبلیغات نیز به همین گونه به حساب‌های سازمان لیگ منتقل خواهد شد اما در این 3 سالی که در باشگاه پرسپولیس هستم همه این پول‌ها برای تسویه حساب با طلبکاران هزینه شده و در لیست طلبکاران باشگاه 15 نفر بیشتر حضور ندارند.

کاشانی تصریح کرد: در صحبتی که پنجشنبه گذشته با رئیس کمیته انضباطی داشتیم ایشان گفت نامه‌ای تهیه و در آن اشاره کنم که مبالغ طلبکارها پرداخت می‌شود. من به ایشان گفتم نمی‌توانم دروغ بگویم مثل سال‌های پیش این اجازه را می‌دهیم که از درآمد ما در طول فصل مبالغ طلبکارها پرداخت شود و ما اگر چنین نامه‌ای را بنویسم مشکلی نخواهیم داشت. قرار است امسال با قدرت جلو برویم و بدهی‌ها را پرداخت کنیم تا از خجالت آنهایی که از ما پول می‌خواهند در بیاییم. ناصر ابراهیمی و رهبری فرد هنوز از ما طلبکار هستند که شرمنده آنها هستیم و امسال با درآمد حاصله کارهایمان را پیش می‌بریم و امیدواریم تا سال‌های بعد و مدیریت‌های جدید بدهی بوجود نیاید و روند صعودی ما ادامه داشته باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا تمامی بازیکنان مدنظر استیلی جذب این تیم شده‌اند یا خیر، گفت: باید کمی به عقب برگردم. بعد از جام حذفی از 5 مربی برنامه خواستیم که آقایان مایلی‌کهن، دایی، استیلی‌، ابراهیم‌زاده و درخشان گزینه‌های ما بودند. جا دارد که از همه این عزیزان تشکر کنم که به ما جواب دادند اما در همان ابتدا آقای مایلی‌کهن اعلام کرد که مایل نیست در چنین پستی فعالیت کند و متأسفانه می‌بینم بعضی‌ها می‌پرسند که چرا ایشان را مدیر فنی کردید. باید بگویم ایشان خودشان تمایلی برای فعالیت به عنوان سرمربی نداشتند و حتی همه می‌دانند که مایلی‌کهن استادی مانند مربیانی چون استیلی است. ابراهیم‌زاده بعد از 2 روز تاخیر از ما عذرخواهی و اعلام کرد که تمایل دارد در تیمش باقی بماند.

کاشانی تاکید کرد: از 6 بازیکنی که می‌توانستیم در لیگ برتر به خدمت بگیریم 3 برنامه را مدنظر داشتیم. اول اینکه اسکلت تیم را حذف کنیم. دوم اینکه بازیکنان مازاد هر تیم را بنا به میل خود استخدام کنیم و سوم اینکه بازیکنان مدنظر کمیته فنی با حضور آقای مایلی‌کهن انتخاب شوند. به طور مثال سید جلال حسینی مدنظر ما بود ولی همه دیدند که او با سپاهان تمدید کرد. در نقل و انتقالات تیمی می‌تواند مدعی باشد که برنده است به این شرط که بازیکنانش را از دست ندهد. در بحث دروازه‌بانی آقای استیلی ترجیح داد که از حقیقی استفاده کند که جا دارد به ایشان تبریک بگویم که به محصول باشگاه پرسپولیس اطمینان کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در خط هافبک علی کریمی را به خدمت گرفتیم که چون اینجا حضور دارد و قصد تعریف از او را ندارم. در خط حمله نیز مهرداد اولایی به جمع ما اضافه شد و درست در آخرین ساعات نقل و انتقالات بود که آقای استیلی با ما تماس گرفت و گفت به جواد کاظمیان نیاز داریم. باید توضیحی بدهم که قرار نبود رحمان احمدی از جمع ما جدا شود و متأسفانه اتفاقاتی افتاد که ایشان از پرسپولیس رفت. با این وجود تاکید می‌کنم که ما لیست اول، دوم و سوم نداریم و با مشورت کادر فنی و کمیته فنی موظف بودیم که بازیکنان موردنظر را به خدمت بگیریم.

کاشانی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه فتح‌الله‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال از خصوصی شدن این دو باشگاه مطرح در این زمان گلایه کرده و آیا شما با نظر او موافق هستید یا خیر، گفت: دولت در ردیف 250 اساسنامه استقلال، پرسپولیس و راه‌آهن را در ردیف تیم‌هایی که باید خصوصی شوند، قرار داد. اعتقاد دارم دولت موظف است این تیم‌ها را واگذار کند.

وی ادامه داد: 15 روز پیش نزد رئیس جمهور رفتیم و نگرانی‌های خود را مطرح کردیم. ایشان گفت نظر ما به این محوریت نیست که رقمی بگذاریم و به عنوان برند به یک شخص خاص بفروشیم این تیم مال مردم است و استقلال هم متعلق به مردم است و باید از طریق فرابورس این دو تیم کاملا در اختیار مردم قرار بگیرد اما روش‌های مختلفی دارد به طور مثال اگر شرکت و یاسازمانی از دولت طلبکار است این دو تیم را به عنوان مطالبات به آنها واگذار کنیم. دوم تیم را به شکلی واگذار کنیم که دولت تا 5 درصد اختیار تغییر اعضای هیئت مدیره را داشته باشد و سپس طبق فرمایش رئیس جمهور اهلیت آدم‌ها مشخص شود. در آن جلسه آقای فتح‌الله‌زاده نیز اعلام کردند که حتی برخی‌ها حاضرند از کشورهای حوزه خلیج فارس این دو باشگاه را خریداری کنند که این مسئله می‌تواند خطرساز باشد. معتقدیم جنس این کالا با جنس سهام شرکت‌های صنعتی فرق می‌کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم دوستان عجله به خرج ندهند و واگذاری دو تیم فعلا عملیاتی نیست و برای واگذاری این دو باشگاه به مردم به دنبال راه‌حل مناسبی باشند. امید دارم مشکلات برطرف شود و کار را به همین شکل ادامه دهیم تا در آینده از راه‌های بهتر این دو باشگاه را واگذار کنیم. 


حبیب کاشانی در ادامه نشست خبری پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که نحوه انتخاب سرمربی پرسپولیس به چه صورت بود اظهار داشت: قبل از اینکه پاسخ این سؤال را بدهم یک بار دیگر قهرمانی تیم در جام جذفی را به هواداران تبریک می‌گویم، همچنین به همه آنهایی که این فصل در کنارمان نیستند. این پیروزی حاصل نمی‌شد مگر با تلاش همه دوستان و امیدوارم هر کس در هر جایی هست موفق باشد.

وی افزود: پیش از این از ما سؤال می‌شد که چرا از پیشکسوتان پرسپولیس استفاده نمی‌شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم کمیته فنی تشکیل دهیم و این کمیته برای انتخاب سرمربی 5 نفر را در نظر گرفت. همانطور که می‌دانید زمان، هم کم داشتیم تا 20 خرداد درگیر مسابقات جام حذفی بودیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طبق گفته بزرگان فوتبال یک تیم برای اینکه در بدنسازی موفق باشد به 5 تا 6 هفته زمان نیاز دارد. پس باید سرعت عمل هم به خرج می‌دادیم. در نتیجه ذوالفقارنسب، زاد‌مهر و پنجعلی را به عنوان اعضای کمیته فنی انتخاب کردیم. از بین 5 مربی محمد مایلی‌کهن انصراف داد. از 3 مربی دیگر برنامه خواستیم چون منصور ابراهیم‌زاده را پیدا نکردیم. تا شنبه به مربیان فرصت دادیم که برنامه‌های خود را به باشگاه ارائه دهند.

کاشانی اضافه کرد: هر کدام از مربیان در کمیته فنی حاضر شدند و به مدت یک ساعت و ده دقیقه برنامه‌های خود را تشریح کردند. تمامی این جلسات ضبط شده و فیلم آن آماده است. حتی تماس‌های تلفنی خارج از کشور هم ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه علی دایی چون خارج از کشور حضور داشت نماینده تام‌الاختیار او در جلسه فنی شرکت کرد گفت: در جلسه چون اعضای کمیته فنی می‌خواستند در مورد مسائل فنی صحبت کنند و این یک علمی است که اکتسابی و آموزشی است اعضای کمیته فنی از نماینده علی دایی عذرخواهی کردند و به او گفتند باید در مورد مسائل فنی با خود علی دایی صحبت کنند. بنابراین تماس تلفنی با او برقرار شد.

کاشانی تصریح کرد: بند مشترک تمامی مربیان در خصوص پول درخواستی آنها بود. استیلی و درخشان در این مورد نظر خود را گفته بودند اما علی دایی در پاسخ به این سؤال گفته بود اول پول پارسال‌مان را بدهید سپس در مورد پول سال جدید صحبت می‌کنم. قبل از اینکه کمیته فنی بخواهد در خصوص مربیان نظر نهایی خود را اعلام کند علی دایی نامه‌ای زد که پولش را نمی‌خواهد. این یک کار جدید و ارزنده در فوتبال ما بود. به هر حال کمیته فنی وارد جلسه شد. فیلم‌های آن موجود است و هر کسی از جمله صدا و سیما بخواهد آن را ارائه می‌دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وقتی کمیته فنی علی دایی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد مقرر شد دایی ظرف 12 ساعت نظر خود را اعلام کند. عده‌ای می‌گویند چرا 12 ساعت فرصت داده شد در جواب باید بگویم این طبیعی است. در فصل نقل و انتقالات بودیم و تمرینات را باید شروع می‌کردیم و تکلیف بازیکنان را باید روشن می‌کردیم، استیلی اینجاست و می‌تواند شهادت ‌دهد. وقتی علی دایی اعلام کرد نمی‌خواهد با پرسپولیس همکاری کند کمیته فنی 8 صبح به استیلی اعلام کرد 12 ساعت فرصت دارد تا نظرش را اعلام کند. اگر استیلی هم در این 12 ساعت نظرش را نمی‌گفت سراغ مربی دیگر می‌رفتیم. 

کاشانی اظهار داشت: دایی در نامه خود نوشته بود با باشگاهی کار می‌کنم که مدیرعامل آن توسط هیئت مدیره قانونی انتخاب شده باشد. یعنی 18 ماه قبل که علی دایی توسط من، حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه به عنوان سرمربی انتخاب شده بود اکنون نظرش عوض شده و اعلام کرده بود که باید هیئت مدیره مدیرعامل را مشخص کند. این در حالی است که وقتی فصل تمام شد استعفایش را به من یعنی سرپرست باشگاه داد. همه می‌دانید که پرسپولیس متعلق به دولت است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: خودتان شرایط را می‌دانید. تازه وزیر وزارت ورزش به مجلس معرفی شده است و انشاء‌الله که آقای عباسی رأی می‌آورد. اگر وزیر ورزش انتخاب شود باید اساسنامه تغییر کند. چون صد درصد سهام باشگاه پرسپولیس دولتی است و برای رفع این ایراد باید شرکت تجهیز و پیشکسوتان پرسپولیس را هم وارد سهامداران باشگاه کرد. سپس مجمع باشگاه اعضای هیئت مدیره را مشخص می‌کنند و هیئت مدیره هم مدیرعامل را انتخاب می‌کند. در نتیجه این زمان به نفع باشگاه نبود که وقتی علی دایی چنین نامه‌ای می‌دهد این طور برداشت شد که مایل به همکاری نیست. به هر حال من برای علی دایی آرزوی توفیق دارم و امیدوارم در راه‌آهن موفق باشد.

کاشانی در ادامه این نشست خبری در خصوص وضعیت مالی پرسپولیس و اینکه وزارت ورزش قصد ندارد به این باشگاه پول بدهد گفت: سال گذشته برای اولین بار تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان تربیت‌بدنی امضا کردیم مبنی بر اینکه 50 درصد درآمد پرسپولیس توسط سازمان داده شود. از مبلغ 6 میلیارد تومانی که قرار بود سازمان تربیت بدنی در اختیار باشگاه قرار دهد 4.5 میلیارد تومان به ما کمک شد. در واقع از دی سال گذشته تا اول مرداد امسال یک ریال هم به باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده است. از زمان درگیری بین دیوان محاسبات و دولت امکان برداشت پول از حساب سازمان تربیت‌بدنی وجود نداشت. در واقع ما سال گذشته را با 4.5 میلیارد تومان پشت‌سر گذاشتیم.

کاشانی تصریح کرد: این در حالی بود که طبق دستور رئیس‌جمهور باید به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال 2.5 تومان کمک می‌شد اما این پول هم از ما دریغ شد. امسال هنوز تفاهم‌نامه‌ای امضاء نکردیم ولی می‌دانید که تیم‌های دیگر 12 و حتی 18 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند حتی اداره تیم لیگ یکی هزینه‌اش از پرسپولیس بیشتر است و در این مدت از طریق جذب اسپانسر و هوادار توانسته‌ایم درآمد‌زایی کنیم.

کاشانی با بیان اینکه یک مشکل پیش رو دارند گفت: ما هنوز 20 درصد قرارداد فصل گذشته را به بازیکنان نداده‌ایم. در تلاش هستیم که ظرف دو و سه روز آینده طبق قولی که به بازیکنان داده‌ایم این پول پرداخت شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فصل گذشته با وجود نتایج ضعیفی که پرسپولیس در لیگ برتر کسب کرد از علی دایی حمایت کرد و آیا این حمایت از استیلی هم وجود خواهد داشت یا خیر گفت: سیاست من ثابت است.اول اینکه من به تیم ایرانی اعتقاد دارم چون معتقدم تیم ایرانی موفق است. من نه تنها از دایی بلکه این حمایت را از افشین قطبی داشتم. زمانی که پرسپولیس در زمان قطبی چهار بر یک از استقلال اهواز باخت از حمایت‌هایم دست نکشیدم. سیاست من حمایت از مربی است. امسال هم این تفکر وجود دارد. امسال گزارش‌های کمیته فنی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. مایلی‌کهن که حضورش در عرصه ورزش برای هر تیمی نعمت است به ما کمک خواهد کرد. این صحبت‌هایی که می‌کنم همه می‌دانند که من نه اهل نان قرض دادن و نه اهل چاپلوسی هستم. سعی می‌کنیم در کنار تلاش‌های که استیلی می‌کند نواقص را برطرف کنیم و تیم خوبی داشته باشیم.

کاشانی ادامه داد: هر کس شرح وظایفی دارد. شاید یک باشگاهی سالی 10 میلیارد هزینه کند اما گاهی در باشگاه پرسپولیس سر چای کیسه‌ای هم اختلاف داریم. تعارف نداریم نه من برای استیلی به جهنم می‌روم و نه او برای من.
هر کس در حیطه وظایف خودش کار می‌کند. اعضای خوبی در کمیته فنی داریم که استیلی می‌تواند از آنها بهره ببرد. 

حبیب کاشانی در ادامه نشست خبری باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که علی دایی مدعی شده بود که در آخرین جلسه‌ای که با شما داشته تهمتی به او زده‌اید و به همین خاطر نمی‌خواهد شما را ببینند، گفت: از شما تشکر می‌کنم که چنین سؤالاتی می‌پرسید و سعی می‌کنید بدون جانب‌داری از کسی سؤالات خود را مطرح کنید. علی دایی زنده است و آرزو می‌کنم همیشه زنده باشد. می‌توانید از خود ایشان سؤال کنید که چه چیزی گفته‌ام و جوابش را هم به دیگران بدهید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه انتقاداتی که از شما می‌شود چقدر اهمیت دارد، گفت: انتقاد پیشکسوتان منطقی است و من هم سعی می‌کنم خود را اصلاح کنم. آن انتقادی که دوستانه است روی چشم اما آنچه بوی کینه و حسادت بدهد را نمی‌پذیرم. خیلی از آقایان شنیدن انتقاد را تحمل نمی‌کنند. شاید آقای مایلی‌کهن انتقاداتی می‌کند که شنیدنش برای خیلی‌ها سخت است. قبل از حضور ایشان در کمیته فنی، خیلی‌ها می‌گفتند با مایلی‌کهن کار نکن چون او بُرنده است اما من از حضور در کنار ایشان لذت می‌برم.

وی افزود: مایلی‌کهن ساعت 11 شب زنگ می‌زند و به من می‌گوید این ایراد شما است اما بعضی‌ها فقط انتقادهای بی‌ربط می‌کنند. قهرمان می‌شویم، فحش می‌دهند، بازیکن خوب می‌گیریم فحش می‌دهند. تمرین می‌کنیم فحش می‌دهند اما من دیگر برایم فرقی نمی‌کند. فقط به خدا پناه می‌برم. امام صادق (ع) فرمود: بهترین برادر من کسی است که عیب من را هدیه بدهد. بعضی‌ وقت‌ها خبرنگاران کم‌ سن‌وسال با من تماس می‌گیرند و به آنها می‌گویم اگر ایرادی دارم به من بگویید. شما که این سؤال را می‌پرسید می‌دانم دلت برای پرسپولیس می‌سوزد اما در این کره خاکی آیا تا به حال دیده‌اید پیشکسوتان آ.ث.میلان در اینتر جمع شوند؟ کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ من قبول دارم که باشگاه متعلق به پیشکسوتان است و ما فقط 5 تیم در رده‌های سنی مختلف داریم.

کاشانی تأکید کرد: طبیعی است که عده‌ای بیرون بمانند. مثالی از یکی از دوستانم می‌زنم. 5 نفر از دوستانم یک تاکسی خریدند و بعد از چند روز گلایه کردند چرا کسی سوار ماشین ما نمی‌شود من هم گفتم شما 5 نفر هستید دو نفر جلو نشسته‌اید و 3 نفر عقب، معلوم است کسی سوار ماشین شما نمی‌شود. آقایان تیم من هم 18 نفر بیشتر جا ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از عباس انصاری‌فرد تشکر می‌کنم که در ساخت این کلیپ و سرود به ما کمک کرد. خلاف واقع است اگر بگویم ساخت سرود کار من است. در سال 87 با تیمی بازی داشتیم یکی از بازیکنان زنگ زد و گفت می‌شود سال دیگر در تیم شما بازی کنم. من هم گفتم در یک صورت می‌توانم این مسئله را قبول کنم. آن بازیکن در دلش گفته بود حتماً کاشانی از من می‌خواهد مقابل تیمش وا دهم اما به او گفتم اگر در مقابل تیم ما گل زدی و بهترین بازی را انجام دادی سال دیگر تو را به خدمت می‌گیریم. هنوز که هنوز است در مناسبات‌ مختلف به من پیامک می‌زند و حالم را می‌پرسد.

وی ادامه داد: فقط کافی بود یک مقدار شل کنم و بخواهم کوتاه بیایم. آقایان من معلم هستم. خاک بر سر مدیر و حبیب کاشانی که بخواهد برای قهرمانی، انسانی را دچار شک کند که به تیمش خیانت کند. این اشتباه من است. اگر این میکروفن امروز در اختیار من است نباید از آن سوءاستفاده کنم و باید بگویم که ساخت سرود پرسپولیس کار انصاری‌فرد هم بود. با تمام وجود از همه آنهایی که انتقاد منصفانه می‌کنند تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود دلخوری کریم باقری از شما چیست، گفت: باقری اسطوره فوتبال ما است. چه باشم و چه نباشم به او ارادت دارم. آخرین جلسه‌ای که با او داشتم 7 الی 8 روز پیش بود که ایشان به باشگاه آمد و در حالی که با وحید هاشمیان جلسه داشتم جلسه را ترک کردم به خاطر اینکه به باقری عرض ادب کنم.

کاشانی یادآور شد: بعد از جلسه هم جلسه‌ای در شهرداری داشتم که ایشان اصرار کرد که سریع‌تر بروم و به جلسه برسم. اعتقاد دارم نباید با کریم باقری از طریق روزنامه و تلویزیون حرف بزنم. بنا این نیست اگر کریم باقری مشکلی داشت و یا نتوانست جواب تلفن من را بدهد فردا در روزنامه بگویم آقای باقری مگر اتفاقی افتاده است که جواب من را نمی‌دهید. این به منزله این نیست که از طریق رسانه‌ها صحبت کنیم.

وی افزود: پنج‌شنبه شب با باقری جلسه‌ای داشتم و حدود نیم ساعت با هم صحبت کردیم. برای روز دوشنبه با هم قرار گذاشتیم که صحبت کنیم. امثال کریم‌ باقری‌ها دارایی ما هستند. این روش من نیست که از طریق روزنامه و از تلویزیون گله کنم. درست نیست چون من زیاد اهل خواندن روزنامه نیستم و فکر می‌کنم او می‌تواند از طریق پیامک با من صحبت کند. از همه کسانی که کنار من هم کار می‌کنند تقاضا دارم که از طریق رسانه‌های نوشتاری و غیره انتقاد نکنید و حرفمان را رو در رو بزنیم. 

یکی از خبرنگاران که از حوزه اقتصادی در نشست خبری امروز حضور پیدا کرده بود از حبیب کاشانی در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سؤال کرد. سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: تشکر می‌کنم از شما که به جمع ورزشی‌ها اضافه شده‌اید. من گفته‌ام که روش‌های متفاوتی برای واگذاری این دو باشگاه وجود دارد. می‌توانیم بلوک‌بندی کنیم و حتی از طریق صندوق مهررضا دو تیم را واگذار کنیم. اینکه کدام روش قانونی‌تر است را نمی‌دانم و بهتر است از آقایان دکتر ارجمندی و آرمان در این خصوص سؤال کنید. من از بورس و فرابورس شناختی ندارم و اجازه بدهید آقایانی که به شما معرفی کردم بهترین روش را به شما نشان دهند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه در خصوص کانون هواداران این باشگاه تصریح کرد: کانون هواداران جزو لاینفک باشگاه است. هر کس یک اسمی برای آنها می‌گذارد یکی می‌گوید بوقچی و یکی می‌گوید لیدر اما دوست داشتن پرسپولیس در خون آنها است. امروز اگر به جای مدیر پرطرفدارترین تیم آسیا صحبت می‌کنم طبیعی است که قبول کنم که اشتباهاتی داشتیم. کانون هواداران قسمت معنوی باشگاه است و آن را حفظ می‌کنیم. در سال جدید هم شرایطی تدارک دیده‌ایم که اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم.

کاشانی در ادامه نشست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبلغ قرارداد خوردبین چه میزان است آیا این مبلغ نسبت به فصل گذشته تغییر پیدا کرده یا خیر در حالی که مزاح می‌کرد گفت: این سؤال خصوصی است و هیچ ربطی به خبرنگار ندارد. من به عنوان یک معلم 9درصد به حقوقم اضافه شده است پس طبیعی است که قرارداد خوردبین هم اضافه شده باشد. هیچ جای دنیا این سؤال را نمی‌پرسند. این سؤال غیر حرفه‌ای است من از شما خبرنگاران خواهش می‌کنم که وارد حریم خصوصی افراد نشوید شاید محمود خوردبین بخواهد رایگان کار کند و کسی متوجه نشود.

کاشانی در پایان با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و روز خبرنگار نیز نزدیک است، گفت: سال گذشته بنا به اتفاقاتی از برخی سایت‌ها، ‌روزنامه‌ها و ماهنامه‌ها شکایت کرده بودیم اما با توجه به اینکه در آستانه ماه رمضان و روز خبرنگار قرار داریم از دوستان حقوقی خود در باشگاه می‌خواهم که از تمامی شکایت‌های انجام شده از طرف باشگاه پرسپولیس انصراف داده شود. همچنین از دوستان مطبوعاتی‌ام خواهش می‌کنم در آستانه فصل یازدهم که با شروع ماه مبارک رمضان یکی شده است تقوا را رعایت کنند. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد