فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی: امسال بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس به نمایش می‌گذارم

 

فوتبال روز: هافبک پرسپولیس اعلام کرد من سعی خواهم کرد بهترین بازدهی را با نظر کادر فنی برای پرسپولیس داشته باشم.

 

علی کریمی، کاپیتان این فصل پرسپولیس اولین چهره‌ای بود که درکنفرانس مطبوعاتی امروز سرخپوشان حاضر شد و با پیراهن جدید این تیم عکس یادگاری گرفت. کریمی که مثل همیشه خیلی حرف نمی‌زند و در رویارویی با خبرنگاران معذب به نظر می‌رسد سه بار لب از لب باز کرد. 

 

اولین سوال از کریمی این بود که  به چه دلیل پرسپولیس را انتخاب کرد؟. او  گفت: فکر می‌کنم که بازیکنانی که به پرسپولیس آمده اند، بر اساس نیاز مربی و لیستی بوده که به مسئولان باشگاه داده شده و فکر می‌کنم که نیازهای مربیان برآورده شده باشد، ما باید در نظر بگیریم که این اسکلت تیمی که در پرسپولیس باقی‌مانده است در دو فصل گذشته باعث قهرمانی این تیم در جام حذفی شده که جا دارد من به همه آن‌ها تبریک بگویم. 

 

وی درباره غیبت بازیکنان ملی پوش این تیم در اردوی ترکیه چقدر در کار این تیم در آغاز فصل جدید تاثیرگذار است ادامه داد: درباره عدم حضور ملی پوشان پرسپولیس در اردوی ترکیه هم باید بگویم که به هر حال اولویت با تیم ملی است، اما با شروع لیگ و پشت سر گذاشتن چند بازی می‌توانیم با هم به هماهنگی برسیم. شاید سایر تیم‌های لیگ هم این مشکل را داشته باشند ، اما فکر می‌کنم بعد از پنج هفته هم بازیکنان هماهنگ می‌شوند و هم کادر فنی به ارنج اصلی خود می‌رسد. 

 

از کریمی درباره جمله معروف فتح‌الله‌زاده که گفته بود جاسم کرار از کریمی بهتر است سوال شد که اوخیلی بی‌خیال گفت:« من به نظر فتح‌الله‌زاده و همین‌طور کرار احترام می‌گذارم اما با حرف زدن چیزی مشخص نمی‌شود و همه چیز در زمین فوتبال اتفاق می‌افتد.» 

یک سوال  دیگر از کریمی درباره تفاوت پست او در تیم ملی و پرسپولیس بود که جادوگر جواب داد:« در هر پستی که بازی کنم می‌خواهم مفید باشم چه در تیم ملی که حالا در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم و چه در پرسپولیس که جلوتر بازی می‌کنم. مهم نظر کادرفنی است ومن می‌خواهم مفید باشم. هر پستی که کادرفنی تشخیص بدهد من بازی می‌کنم.» 

کریمی درباره انگیزه‌هایش در بازگشت به تیم ملی هم گفت:« اتفاق خاصی پیش نیامده من همیشه همینطور فوتبال بازی می‌کردم و سعی می‌کنم در خدمت تیمی باشم که در آن حضور دارم چه ملی چه باشگاهی. من سعی می‌کنم هواداران را شاد کنم و به همین دلبل می‌خواهم امسال بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم.» 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد