فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مشروح کامل نشست خبری حمید استیلی سرمربی پرسپولیس

 

فوتبال روز:سرمربی پرسپولیس گفت: امسال به دنبال زیبا بازی کردن و جمع آوری امتیازات لازم هستیم.

 

حمید استیلی در نشست خبری باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در فصل نقل و انتقالات خواسته‌هایش برآورده شد اظهار داشت: در شروع کار شاهد بودم که کاشانی برای جذب بازیکنان مورد نیاز تلاش می‌کرد. شرایط طوری بود که نمی‌توانستیم هر بازیکنی بگیریم اما مهم این است که نفراتی که جذب شدند همه پرسپولیسی هستند. معمار‌زاده، کریمی، نصرتی جذب شدند.، مهم، تعصب است مثلا علی کریمی سفید امضا کرده که این مسائل برای هواداران مهم است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا لازم بود این تیم که نیاز به هافبک دفاعی دارد در اردوی ترکیه یک مدافع به جمع خود اضافه کند گفت: در رابطه با جذب دفاع وسط باید بگویم که سال گذشته پرسپولیس از همین ناحیه بیشترین مشکل را داشت. این طبق آماری است که می‌گویم. آسیب‌دیدگی مجتبی شیری و رضا نورمحمدی باعث شد با مشورت پنجعلی، خوردبین و عشوری یک مدافع را جذب کنیم.

استیلی تصریح کرد: 34 جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتیم، ملی‌پوشان ما پس از بازگشت از مالدیو یک روز استراحت داشتند و امروز برای اولین بار با نفرات کامل تمرین کردیم. امیدوارم تا آخر فصل حاشیه نداشته باشیم. پرسپولیس باید نیمکت قوی داشته باشد. در دو سه جام بازی داریم و امیدوارم بازیکنان هم تفکر حرفه‌ای داشته باشند. ما از اول هم همین تفکر را از آنها خواسته‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا این تیم در فصل جدید به دنبال بازی زیبا است یا خیر گفت: این مسئله مدنظر ما است و زمانی که با قطبی در پرسپولیس بودم همیشه به دنبال ارائه بازی زیبا بودیم. مطمئن باشید پرسپولیس امسال به دنبال زیبا بازی کردن و جمع آوری امتیازات لازم است.

استیلی در ادامه در خصوص اینکه آیا محسن خلیلی در لیست شما حضور دارد یا خیر گفت: تیم ما احتیاج به مهاجم هدف دارد که این مهاجم باید سرزن باشد. در ترکیه نیز چند نفر آمدند اما مورد تأیید ما قرار نگرفتن. بازیکنی که می‌خواهیم می‌تواند بازیکن آزاد باشد. خلیلی بازیکن خوبی است که در سال 86 خیلی به ما کمک کرد ولی شرایط خلیلی مثل بقیه بازیکنانی که در تیم ما حضور دارند، است و سعی می‌کنیم فوروارد دیگری که نیاز داریم را به خدمت بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در خصوص اینکه آیا کاپیتان‌های این تیم مشخص شده‌اند یا خیر گفت: کاپیتان اول ما تیم کریمی است و در خصوص کاپیتان‌های دم و سوم با آقای مایلی کهن و اعضای کمیته فنی صحبت کرده و آنها را معرفی خواهیم کرد. 

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران از سرمربی پرسپولیس اینگونه سؤال کرد: از شما مصاحبه‌ای دیدم که در آن گفته‌اید که بر اساس توانایی‌های فنی به سرمربی‌گری پرسپولیس رسیده‌اید اما تا آنجا که می‌دانیم شما در دو تیم مربی‌گری کرده‌اید که از هر دو تیم اخراج شده‌اید. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال گفت: من مربی‌گری را از پرسپولیس شروع کردم و در تمام کلاس‌های رولانسس در آلمان و هلند شرکت کردم. در شروع کارم 5 سال دستیار بودم و در پرسپولیس یک هفته قبل از حضور قطبی تیم را شکل دادم.

استیلی تأکید کرد: با استیل‌آذین در ابتدای راه 70 درصد تیم را لیگ یکی بستیم و 30 درصد تیممان را تقویت کردیم. هنگامی که از این تیم رفتم در مکان چهارم جدول بود که جا دارد از هدایتی تشکر کنم که چند بار در تلویزیون اشاره کرد که ما اشتباه کردیم استیلی را از کادر فنی استیل‌آذین کنار گذاشتیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در شاهین بوشهر مشکلات خاص خود را داشتیم و این تیم از اولین روزها دچار مشکلات مالی بود. این را می‌توانید از تمامی مربیان لیگ برتری که مقابل ما بازی کردند بپرسید که چه فوتبالی بازی می کردیم. مقابل استقلال 20 موقعیت گل داشتیم هر چند در نتیجه‌گیری با شاهین موفق نبودیم اما فوتبال قابل قبولی به اجرا گذاشتیم. با این وجود به سؤال شما خبرنگار عزیز احترام می‌گذارم. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد