فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا-2011/ برزیل هم مثل آرژانتین‌ حذف شد

 

فوتبال روز:مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آمریکای‌جنوبی موسوم به کوپا آمه‌ریکا در دیدار مقابل پاراگوئه بازنده و به سرنوشت آرژانتین حذف‌شده دچار شد.

 

شب گذشته دو دیدار باقیمانده از مرحله یک چهارم نهایی در آرژانتین، محل انجام این پیکارها انجام شد. ابتدا برزیل و پاراگوئه در وزرشگاه 36 هزار نفری لاپلاتا به مصاف هم رفتند و پس از 120 دقیقه مبارزه، بدون گل در وقت قانونی و اضافه به کار خود خاتمه دادند. ولی در ضربات پنالتی 2 بر صفر پاراگوئه‌ای‌ها مقابل مردان مانو منزس به برتری رسیدند.
در این دیدار لوکا لیوا از برزیل و آنتولین آلکارس از پاراگوئه در دقیقه 103 از زمین اخراج شدند.
در دیداری دیگر شیلی 2 بر یک مغلوب ونزوئلا شد. هومبرتو سوازو 70 برای شیلی، ویزوروندو 35 و سیشرو 81 برای ونزوئلا گلزنی کردند.
با این نتایج، پاراگوئه و ونزوئلا در مرحله نیمه نهایی در روز چهارشنبه باهم دیدار خواهند کرد. در همین تاریخ پرو و اروگوئه نیز برگزارکننده دیدار دیگر این مرحله خواهند بود تا چهره دو تیم دیدار پایانی مشخص شود. 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد