فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کی روش از همه خواست صبور باشند: درک کنید داریم بدنسازی می کنیم!

 

فوتبال روز: اولین کنفرانس مطبوعاتی سرمربی جدید تیم ملی ایران با سئوالات خارج از چارچوب خبرنگاران و درگیری لفظی شان به پایان رسید.

 

کارلوس کی‌روش پس از برتری یک بر صفر برابر ماداگاسکار در نشست خبری خطاب به هواداران تیم ملی اعلام کرد که باید درک کنند ابن تیم به زمان احتیاج دارد: 

 
نیمه دوم بهتر بودیم!
 ‌همانطور که انتظار داشتم بعد از 3 هفته تمرین تیم آهسته کارش را شروع کرد و از نظر بدنی هنوز به شرایط آمادگی کامل نرسید‌ه‌ایم. من نیمه دوم بازی را بیشتر پسندیدم. در نیمه اول سرعت بازی پائین بود. اگرچه این بازی دوستانه بود اما بازیکنان باید بدانند نباید فرصت‌های گلزنی را از دست بدهند زیرا ما برای بازی با مالدیو آماده می‌شویم.  

 

تماشاگران باید درک کنند
 اگر راستش را بخواهید در جریان بازی فقط تمرکزم روی زمین است و فقط به بازی فکر می‌کنم اما تماشاگران باید درک کنند که تیم ملی در دوره بدنسازی است و هنوز فرم ایده‌آل را پیدا نکرده است. در بازی‌هایی که در اتریش انجام دادیم بازیکنان شاداب‌تر بودند و طبیعی است بعد از اردو کمی دچار افت بدنی شویم. من هم از نیمه اول بازی راضی نیستم. تیم کند بود و مجبور شدیم تغییراتی ایجاد کنیم.  
 
چرا ماداگاسکار؟
 اکنون در کوران مسابقات لیگ است، درست مانند مالدیو که اکنون رقابت‌های لیگ در این کشور برگزار می‌شود. ضمن اینکه اگر از من بپرسید بازی با مالدیو آسان خواهد بود یا نه، پاسخ من منفی است زیرا بازیکنان مالدیو در کوران لیگ خود قرار دارند. در نشست خبری که قبل از بازی داشتم، یک نفر از من پرسید ماداگاسکار با تیم دومش می‌آید. این سؤال درست نبود. این تیم، تیم اول ماداگاسکار بود. ضمن اینکه باید توجه کنید بر اساس برنامه ما و یا فدراسیون فوتبال در این تاریخ با مالدیو بازی نمی‌کنیم. این تاریخ فیفا است و ما مجبوریم اکثر بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. نفرات تیم ملی باید در اوج آمادگی باشند.  
 
پاسخ به انتفاد استیلی
 مربیانی که از ما انتقاد می‌کنند که چرا بازیکنان را در اختیار داریم به من بگویند آیا گزینه دیگری است؟ آیا می‌توان فقط یک روز قبل از بازی با مالدیو بازیکنان تیم ملی را در اختیار داشت؟  
 
6 تعویض یا هفت تا؟
کی‌روش در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید، بهتر نبود این بازی بدون تماشاگر باشد زیرا شما چند بار تغییر تاکتیک دادید و 7 تعویض انجام دادید، گفت: بازی‌ای که من دیدم را شما ندیدید. من 7 تعویض نداشتم و فقط اجازه 6 تعویض داشتیم. مورد دوم تغییر تاکتیک است که من یک بار در دقایق پایانی تغییر تاکتیک داشتیم. ضمن اینکه نمی‌دانم چرا می‌گویید بازی بهتر بود بدون تماشاگر برگزار می‌شد، زیرا در اتریش 3 بازی بدون تماشاگر داشتیم و اکنون همه می‌خواستند بازی با تماشاگر باشد.  
 
همه شکست پذیرند 
نمی‌دانم چه ربطی بین نمایش بازیکنان و دستمزد آنها است. بازیکنان در منچستر و رئال 100 برابر بازیکنان ایرانی دستمزد می‌گیرند اما آنها نیز شکست می‌خورند. من فقط می‌توانم بگویم بازیکنانی که در تیم ملی هستند سخت تلاش می‌کنند.  
 
شکل بازی
کی‌روش در مورد اینکه تیم ملی ابزار لازم برای بازی با سیستم 4-3-3 را دارد، گفت: قطعا ما ابزار چنین کاری را داریم. ما در اتریش برابر تیم‌هایی به مراتب بهتر از ماداگاسکار با همین روش بازی کردیم اما مهم سیستم بازی نیست بلکه مهمتر از آن حفظ توب، درک موقعیت و خوب ضربه زدن به توپ است. تیم ملی در نیمه اول مشکلاتی داشت که در نیمه دوم برطرف شد.
وی در مورد انتقال دفاع به حمله به تیم ملی، گفت: بازیکنان در تیم ملی این کار را انجام دادند اما سرعت آن پائین بود و علت آن شاید خستگی بود. اگر 3،4 گل به ماداگاسکار می‌زدیم بهتر بود.واقعیت این است که سرعت تیم ایران در 3 دیدارتدارکاتی در اتریش قابل قبول تر بود به طوریکه آنان بازی شاداب تری را مقابل حریفان به نمایش گذاشتند
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد