فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ایران یک- ماداگاسکار صفر؛ پیروزی خفیف بر حریف ضعیف

 

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال ایران برابر ماداگاسکار برد خفیفی کسب کرد.

 

ایران یک- ماداگاسکار صفر 

 

گل‌: سیدجلال حسینی(18)

ورزشگاه آزادی تهران- یکشنبه 26تیرماه 1390- بازی تدارکاتی

تماشاگر: حدود 15هزار نفر

داور: هدایت ممبینی

تیم ملی ایران: مهدی رحمتی- هادی عقیلی- جلال حسینی- احسان حاج‌صفی(46-مهرداد پولادی)- خسرو حیدری- علی کریمی(68- مازیار زارع)- پژمان نوری(80- محمد قاضی)- میثم بائو(46-قاسم حدادی‌فر)- هادی نوروزی(68- حسین ماهینی)- کریم انصاری‌فر- مهرداد اولادی(46-سعید دقیقی) 

 

 اولین بازی رسمی تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی‌روش مقابل حریفی برگزار شد که برای اهالی فوتبال کشورمان کاملا ناشناخته بود. ماداگاسکار با رتبه سه‌رقمی خود در جدول فیفا از قاره آفریقا به تهران آمد تا تیم ملی را قبل از بازی مقابل مالدیو محک بزند. 

 

اولین خطر بازی را حریف سیه‌چرده‌ در همان اولین دقیقه بازی ایجاد کرد اما شاگردان کی‌روش به مرور بازی را در اختیار گرفته و به سمت دروازه حریف به حرکت درآمدند. هرچند باید گفت برتری تیم ملی ایران بر حریف گمنام خود تنها به در اختیار داشتن توپ خلاصه می‌شد و در سرتاسر بازی به‌خصوص در نیمه اول حملات ایران به ندرت منجر به خلق موقعیت گل بر روی دروازه حریف می‌شد.

آنچه از بازی تیم ملی به وضوح مشخص بود عدم آمادگی بدنی بازیکنان به دلیل فصل بدنسازی و ناهماهنگی در بیشتر نقاط به‌خاطر استفاده از یک ترکیب جدید بود. باید اذعان کرد کی‌روش برای هماهنگ کردن این تیم راه درازی در پیش خواهد داشت چون او هنوز ترکیب‌های دونفره و سه‌نفره خود را پیدا نکرده است. 

 

شرح گل:

دقیقه18: پرتاب اوت از جناح راست خط دفاعی ماداگاسکار توسط حاج‌صفی انجام شد تا جلال حسینی مدافع پیش‌تاخته تیم ملی با ضربه سر دروازه حریف را باز کند. 

 

اتفاق ویژه:

اگرچه تیم ملی ایران نتیجه چندان رضایت‌بخشی در مقابل حریف به دست نیاورد اما بازیکنان ما باید راضی باشند که این بازی را به سلامتی و بدون مصدومیت به پایان بردند. بازیکنان ماداگاسکار که علاقه فراوانی به بازی فیزیکی نشان می‌دادند بارها برای متوقف کردن بازیکنان ایران به خطاهای شدید متوسل شدند. شاید مدل بازی این تیم ماکت خوبی از بازی مقابل مالدیو به دست مربیان داده باشد. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد