فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام جهانی فوتبال زنان2011/ سوئد به عنوان سومی رسید

  

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال زنان سوئد با برتری مقابل فرانسه در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2011 مدال برنز را کسب کرد.

 

 گل دقیقه 82 ماری هام استورم پیروزی دو بر یک مقابل فرانسه را برای تیم ملی فوتبال زنان سوئد در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2011 آلمان در شهر سیمشیم به ارمغان آورد.

این هافبک 29 ساله که در دقیقه 62 به جای لیندا فورسبرگ به میدان آمد از روی ضربه کرنر صاحب توپ شد و آن را به تور دروازه آبی‌پوشان چسباند. این گل به تساوی دو تیم خاتمه داد و سوئد را صاحب مدال برنز مسابقات کرد.

سوئد پس از شروعی کند در دقیقه 29 توسط لوتا شلین به گل دست یافت و دروازه‌بان فرانسه بلافاصله به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج تعویض شد. لوسی نسیب از ناحیه زانو در نبرد برای مالکیت توپ آسیب دید تا بدشانسی‌های فرانسه ادامه داشته باشد.

فرانسه در دقیقه 56 توسط الودی تومیس بازی را به تساوی کشاند. اکویست در دقیقه 68 با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا سوئد 10 نفره شود و در حالی که تنها 8 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود هامار استورن گل برتری تیمش را به ثمر رساند و مدال برنز را برای سوئد به ارمغان آورد.
سارا لارسون به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.  

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد