فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام‌جهانی فوتبال زنان 2011 / برزیل با شکست مقابل آمریکا حذف ‌شد

 

فوتبال روز: تیم ملی فوتبال زنان برزیل شب گذشته با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل آمریکا از حضور در جمع چهار تیم برتر جام‌جهانی آلمان بازماند.

 

به نقل از سایت فیفا، در این دیدار که در شهر درسدن برگزار شد، آمریکا، تیم اول فوتبال زنان جهان توانست با شکست بزرگترین مدعی قهرمانی در این مسابقات، به نیمه‌نهایی راه یابد.
آمریکا با این پیروزی چهارشنبه به مصاف فرانسه خواهد رفت تا برای حضور در فینال مبارزه کند.
تنها 2 دقیقه از بازی گذشته بود که دیانا از تیم برزیل دروازه خودی را گشود و به این ترتیب آمریکا یک بر صفر پیش افتاد.
مارتا در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای برزیل به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر یک مساوی در وقت‌های معمول به پایان برسد.
بازی برای تعیین برنده به وقت‌های اضافی کشیده شد و باز هم تنها 2 دقیقه از شروع نیمه اول گذشته بود که مارتا برای بار دوم دروازه آمریکا را گشود تا برزیل برای صعود امیدوارتر شود.
اما امبی ومباچ در زمان تلف‌شده نیمه دوم وقت‌های اضافی (دقیقه 2+ 120) گل تساوی را برای آمریکای 10 نفره به ثمر رساند تا این بازی همچنان برنده نداشته باشد.
در ضربات پنالتی شانس آمریکا بیشتر بود و توانست با نتیجه 5 بر 3 مقابل یکی از مدعیان قهرمانی به پیروزی برسد.
دیانا که گل اول آمریکا را وارد دروازه خودی کرده بود تنها بازیکنی بود که نتوانست پنالتی را به گل تبدیل کند و به این ترتیب برزیل از راهیابی به نیمه‌نهایی مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان بازماند.
هوپ سولو از آمریکا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.
راشل بولر از آمریکا نیز در دقیقه 65 اخراج شد. 
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد