فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام‌جهانی فوتبال زنان 2011 /سوئد به رویای استرالیا پایان داد

 

فوتبال روز: تیم ملی فوتبال زنان سوئد با پیروزی 3 بر یک مقابل استرالیا به رویای این تیم برای رسیدن به نیمه‌نهایی جام‌جهانی پایان داد.

 

به نقل از سایت فیفا، سوئد اولین و تنها صدرنشین مرحله گروهی مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان است که توانست به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یابد.
این تیم با نتیجه 3 بر یک استرالیا را شکست داد تا در فرانکفورت حریف ژاپن باشد.
سوئد در اکثر زمان بازی بر میدان مسلط بود، اما کار سختی برای پیروزی مقابل استرالیایی‌های جوان و باانگیزه داشت.
دروازه استرالیا در دقیقه 11 توسط ترز اسجوگران باز شد. همین بازیکن سازنده گل دوم سوئد شد تا لیزا دالکویست 5 دقیقه بعد دومین گل نماینده اروپا را به ثمر برساند. سوئد کنترل بازی را به دست گرفت؛ در حالی‌که استرالیایی‌ها تلاش می‌کردند تا از نیمه خودی خارج شوند و حملاتی روی دروازه حریف ایجاد کنند. این تیم سرانجام توانست در دقیقه 40 توسط الیز پری یکی از گل‌های خورده را جبران کند.
در نیمه دوم لوتا شلین که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، روی اشتباه مدافعان حریف، توپ بادآورده‌ای را صاحب شد تا گل سوم تیمش را در دقیقه 52 به نام خود ثبت کند تا استرالیا از راهیابی به دور بعد بازماند.
سوئد راهیابی به المپیک 2012 لندن و رسیدن به نیمه‌نهایی جام‌جهانی را با این پیروزی جشن گرفت. 
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد