فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام‌جهانی فوتبال زنان 2011/ فرانسوی‌ها به نیمه‌نهایی رسیدند

 

فوتبال روز:تیم ملی فرانسه با شکست انگلیس در ضربات پنالتی، اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان 2011 آلمان لقب گرفت.

 

به نقل از سایت فیفا، این بازی با گل‌های جیل اسکات و الیز بوساگلیا در نیمه دوم با نتیجه یک بر یک در وقت‌های معمول و اضافی به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.
شاگردان برونو بینی 33 شوت داشتند و سهم تیم انگلیس 7 شوت بود که این می‌تواند نمایانگر این باشد آبی‌پوشان با وجود بازی با انگیزه انگلیس شایستگی راه‌یابی به جمع 4 تیم برتر را داشتند.
به جز سلین دویل که به جای برنگر ساپوویکز، دروازه‌بان محروم فرانسه به میدان آمد، ترکیب این تیم شامل نفراتی بود که در پیروزی 4 بر صفر مقابل کانادا در مرحله گروهی به میدان آمده بودند. هوپ پاول نسبت به بازی آخر مقابل ژاپن در مرحله گروهی، 3 تغییر در تیم خود ایجاد کرده بود. کاپیتان فی وایت، فارا ویلیامز و کارن کارنی به ترتیب به جای سوفی بردلی، آنیتا آسانته و جسیکا کلارک به میدان آمدند.
10 دقیقه پایانی نیمه اول لحظات اضطراب‌آوری برای تیم انگلیس بود و خطرات زیادی روی دروازه این تیم به وجود آمد. تیم ملی فوتبال فرانسه نیمه دوم را بسیار بهتر از همتای انگلیسی خود آغاز کرد؛ اما این جیل اسکات بود که بر خلاف جریان بازی در دقیقه 59 دروازه آبی‌پوشان را گشود. فشارهای فرانسه بالاخره نتیجه داد و در حالی که تنها 2 دقیقه به پایان 90 دقیقه زمان باقی مانده بود الیز بوساگلیا گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند. این گل بازی را به وقت‌های اضافی کشاند، شاگردان بینی در این 2 نیمه از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی بسیار بهتر عمل کردند.
انگلیس در وقت‌های اضافی با وجود مصدومیت فی وایت از ناحیه آرنج با روحیه به مبارزه ادامه داد اما در به ثمر رساندن گل ناکام ماند.
در ضربات پنالتی بردسلی، شوت کمیل ابیلی از فرانسه را مهار کرد. در مقابل کلی اسمیت اولین گل در ضربات پنالتی را به نام انگلیس ثبت کرد. بوساگلیا و کارنی از فرانسه و تینی و استونی از انگلیس ضربات خود را به گل تبدیل کردند. کلر رافرتی از انگلیس شانس خود را از دست داد تا 2 تیم با نتیجه 3 بر 3 مساوی شوند و ضربه آخر تعیین کننده باشد لی سومر از فرانسه ضربه خود را به گل تبدیل کرد و در حالی که همه چشم‌ها به پای فی وایت دوخته شده بود، کاپیتان انگلیس توپ را به بالای دروازه فرستاد تا این فرانسه باشد که در نیمه‌نهایی به مصاف برنده 2 تیم آمریکا و برزیل می‌رود.
کمیل ابیلی از فرانسه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. 
 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد