فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

صدرنشینی آلمان و قطع برق در ورزشگاه درسدن

 

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال زنان آلمان با شکست فرانسه به عنوان صدرنشین گروه یک به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌جهانی 2011 راه یافت.

 

دور آخر مرحله گروهی مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان 2011 آلمان پس از یک روز استراحت، شب گذشته (سه‌شنبه) با چهار دیدار در گروه A و B پیگیری شد و در گروه اول مسابقات، فرانسه و آلمان برای صدرنشینی در شهر مونشن گلادباخ به مصاف هم رفتند تا در نهایت میزبان بتواند به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.
فرانسه که با اخراج برانگر ساپوویکز در دقیقه 65، 10 نفره بازی را ادامه می‌داد، با نتیجه پر گل 4 بر 2 مغلوب آلمان شد. در این بازی که تاکنون بیشترین آمار گل در مسابقات این دوره جام‌جهانی را در بر داشت، کرستین گارفرکز (دقیقه 25)، اینکا گرینگز (32 و 68) و سلیا اوکویینودامبابی (89) گل‌های میزبان را وارد دروازه آبی‌پوشان کردند. آلمان با این پیروزی، روز شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی در شهر وولفسبورگ به مصاف ژاپن خواهد رفت و فرانسه در شهر لورکوزن با انگلیس دیدار می‌کند.
فرانسه که تفاضل گل بهتری نسبت به شاگردان سیلویا نید داشت، با یک تساوی می‌توانست صدرنشین گروه لقب بگیرد.
ماری لور دلی در دقیقه 56 و لورا جورجز در دقیقه 72 گل‌های فرانسه را به ثمر رساندند.
لنا گوسلینگ (17) و فاتمیر باجراماج (82) از آلمان و الیز بوساگلیا (40)، وندی رنارد (59) و لورا جورجز (41) از فرانسه کارت زرد دریافت کردند. برانگر ساپوویکز از تیم بازنده نیز در دقیقه 65 از زمین مسابقه اخراج شد.

* شکست یک بر صفر کانادا مقابل نیجریه
در دیگر دیدار گروه اول مسابقات، کانادا و نیجریه که عملاً از راهیابی به دور بعد بازمانده بودند، در شهر درسدن مقابل یکدیگر به میدان رفتند که نماینده آفریقا توانست با یک گل از سد کانادا بگذرد.
گل پرپتووا کووچا در دقیقه 73، اولین پیروزی تیمش را از سال 1999 تاکنون در مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان رقم زد. کانادا حملات بی‌شماری را روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما بخت با این تیم یار نبود و نتوانست دروازه‌ سبزپوشان را باز کند.
در حالی که تنها 20 دقیقه به پایان بازی باقی‌مانده بود، برق ورزشگاه درسدن قطع شد تا بازی با 10 دقیقه تأخیر کار خود را ادامه دهد. شاید این تأخیر نقش زیادی در گل برتری نیجریه ایفا کرد.
استلا امباچو از نیجریه به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد. 
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد