فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تساوی مکزیک در دقایق پایانی و شکست ژاپن مقابل انگلیس

 

فوتبال روز:تیم ملی نیوزیلند در دقایق پایانی بازی دوم گروه B مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان آلمان، رویای مکزیک برای پیروزی را نقش بر آب کرد.

 

دیدار 2 تیم ژاپن و انگلیس برای صدرنشینی در گروه دوم رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال زنان در شهر اوگزبرگ برگزار شد و انگلیس با به ثمر رساندن یک گل در هر نیمه به پیروزی 2 بر صفر مقابل ژاپن دست یافت.
نوریو ساساکی تا پایان بازی ترکیب تیم را ثابت نگه داشت؛ در حالی که هوپ پاول به کاپیتان فی وایت و فارا ویلیامز، هافبک این تیم که هر دو پس از بهبودی از مصدومیت زانو به این مسابقات آمده بودند، استراحت داد. سوفی بردلی و آنیتا آسانت به ترتیب به جای این دو بازیکن وارد زمین مسابقه شدند.
النا وایت در دقیقه 15 و راشل یانکی در دقیقه 66، 2 گل انگلیس را به ثمر رساندند. تماشاگران در ورزشگاه شهر اوگزبرگ شاهد بازی تماشایی میان 2 تیم بودند. آیا میاما و آیا سامشیما از ژاپن همکاری بسیار زیبایی از خود به نمایش گذاشتند و چشم‌ها را به خود خیره کردند اما نتوانستند نتیجه بازی را به سود تیم خود تغییر دهند.
انگلیس با صدرنشینی در این گروه به مصاف فرانسه، تیم دوم گروه اول می‌رود و ژاپن کار سختی مقابل میزبان رقابت‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد داشت.

در دیگر مسابقه گروه B نیوزیلند و مکزیک در شهر سینشیم به مصاف هم رفتند که نیوزیلند توانست با به ثمر رساندن 2 گل در وقت‌های پایانی بازی، این مسابقه را به تساوی بکشاند و اولین امتیاز خود را در رقابت‌های جام‌جهانی کسب کند.
مکزیک تا دقیقه 90 با گل‌های استفانی میر در دقیقه 2 و ماریبل دومینگوئز در دقیقه 29 با نتیجه 2 بر صفر پیش بود و پیروزی خود را قطعی می‌دانست، اما ربکا اسمیت در دقیقه 90 و هانا ویلکینسون در دقیقه 94 گل‌های تساوی را برای نیوزیلند به ثمر رساندند تا مکزیک سه امتیاز خود را از دست رفته ببیند. مکزیک با این نتیجه با 2 امتیاز در مکان سوم و نیوزیلند با یک امتیاز در مکان چهارم گروه دوم قرار گرفتند.
انگلیس با 7 امتیاز صدرنشین است و ژاپن با 6 امتیاز در مکان دوم این گروه جای گرفت.
روزی وایت از نیوزیلند در دقیقه 33 و ماریبل دومینیگوئز از مکزیک در دقیقه 90 اخطاری‌های این بازی بودند. دومینگوئز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. 
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد