فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام‌جهانی فوتبال زنان 2011/ برزیل صعود کرد،استرالیا 3 امتیازی شد

 

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال زنان برزیل به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌جهانی 2011 صعود کرد.

 

 تیم ملی فوتبال زنان برزیل شب گذشته با گل‌های مارتا در دقایق 22 و 48 و روسانا در دقیقه 46 با نتیجه 3 بر صفر نروژ را از پیش رو برداشت و با 6 امتیاز در صدر گروه چهارم رقابت‌های جام‌جهانی قرار گرفت.

مارتا دارنده 5 عنوان بانوی سال فوتبال جهان، توانست اولین گل خود را رقابت‌های این دوره به ثمر برساند. نروژ در ورزشگاه شهر وولفسبورگ خطرات زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما در تبدیل آنها به گل ناکام ماند.
دیانا از برزیل در دقیقه 19 کارت زرد دریافت کرد و مارتا که توانست در این بازی دو گل وارد دروازه نروژ کند، بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

نروژ با این شکست به پیروزی در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل استرالیا نیاز دارد تا در یک‌چهارم به برزیل ملحق شود. این در حالی است که برزیل تنها با کسب یک امتیاز مقابل گینه استوایی می‌تواند صدرنشینی خود را تضمین کند.

در دیگر دیدار این گروه در شهر بوخوم، تیم فوتبال استرالیا، نماینده آسیا توانست با نتیجه 3 بر 2 مقابل گینه استوایی به برتری برسد تا هم‌امتیاز با نروژ در رده دوم گروه قرار بگیرد. گینه استوایی که روز گذشته خبر محرومیتش از رقابت‌های انتخابی المپیک را به دلیل استفاده از یک بازیکن خارجی در ترکیب خود، دریافت کرده بود، با این شکست و بدون امتیاز از رقابت‌های جام‌جهانی خداحافظی کرد. این تیم در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف برزیل خواهد رفت.

لینا خمیس (دقیقه 8)، امیلی وان اگموند (48) و لیزا دی وانا (51) گل‌های استرالیا را به ثمر رساندند و آنونمان در دقایق 21 و 83 برای گینه گلزنی کرد.
آنومان، آنا کریستینا و سینفوروسا از گینه در دقایق 41، 46 و 79 و لیزا دی وانا از استرالیا در دقیقه 72 کارت زرد دریافت کردند.
لیزا دی وانا که سومین گل استرالیا را به ثمر رسانده بود، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

جدول رده‌بندی گروه چهارم:
1- برزیل: 6 امتیاز
2- استرالیا: 3 امتیاز
3- نروژ: 3 امیتاز
4- گینه استوایی: بدون امتیاز 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد