فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام‌جهانی فوتبال زنان 2011/آمریکا و سوئد هم به جمع هشت تیم پیوست

 

فوتبال روز:تیم‌های ملی فوتبال زنان سوئد و آمریکا با کسب شش امتیاز از 2 بازی در گروه سوم به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌جهانی آلمان 2011 راه پیدا کردند.

 

 2 تیم کره‌شمالی و سوئد در گروه سوم مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان شب گذشته در دیداری سخت در شهر اوگزبرگ آلمان به مصاف هم رفتند که نماینده اروپا توانست با نتیجه یک بر صفر از سد کره شمالی عبور کند.
لیزا دالکویست در دقیقه 64 تک گل بازی را برای سوئد به ثمر رساند تا این تیم با کسب شش امتیاز از 2 بازی صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتبال زنان را قطعی کند. کره شمالی در اولین بازی خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب آمریکا شده بود و با این نتیجه 2 شکست در کارنامه خود ثبت کرد.
شاگردان کیم کوانگ مین چهارشنبه در آخرین دیدار خود در شهر بوخوم به مصاف کلمبیا خواهند رفت. کارولین سگر از سوئد که با دریافت کارت زرد در دقیقه 60 تنها اخطاری این بازی بود، به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.
در دیگر رقابت گروه C که میان 2 تیم آمریکا و کلمبیا در شهر سینشیم برگزار شد، نماینده آمریکای شمالی توانست با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را در هم بکوبد. هیثر اوریلی (دقیقه 12)، مگان راپینو (دقیقه 50) و کارلی لوید (دقیقه 57) گل‌های آمریکا را درون دروازه کلمبیا جای دادند.
تیم شماره یک فوتبال بانوان جهان با این پیروزی در صدر گروه سوم قرار گرفت و پس از سوئد به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان 2011 آلمان راه یافت.
ابی ومباچ از آمریکا در دقیقه 84 کارت زرد دریافت کرد و کارلی لوید از همین تیم به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد. 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد