فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام جهانی فوتبال زنان 2011- آلمان / فرانسه و آلمان صعود کردند

 

فوتبال روز: تیم ملی فوتبال زنان فرانسه و آلمان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهاتی صعود کردند.

 

در اولین دیدار که در شهر بوخوم آلمان برگزار شد آبی‌پوشان فرانسه با گل‌های گتان‌تینی در دقایق 24 و 60، کامیل ابیلی در دقیقه 66 و الودی تومیخ در دقیقه 83 با نتیجه پرگل 4 بر صفر کانادا را از پیش رو برداشتند.

کریستین سینکلر در این بازی برای محافظت از بینی شکسته‌اش از ماسک صورت استفاده کرد اما پس از به ثمر رسیدن سومین گل فرانسه ضربه‌ای به صورت وی اصابت کرد تا زمین مسابقه را ترک کند و الودی تومیس زننده گل چهارم این تیم به جای او به میدان بیاند.

سونیا بوم‌پاستور از فرانسه در دقیقه 37 و دیانا ماتیسون از کانادا در دقیقه 52 اخطاری‌های این بازی بودند.
فرانسه با این نتیجه برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان راه یافت. این تیم هم اکنون با 6 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد.

در دیدار این گروه که میان میزبان مسابقات و نیجریه نماینده آفریقا در شهر فرانکفورت برگزار شد آلمان توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. میزبان برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به 54 دقیقه زمان نیاز داشت تا تک گل خود را در این مسابقه توسط سیمون لادر وارد دروازه نیجریه کند. تیم فوتبال زنان نیجریه به خوبی می‌دانست که با شکست در این مسابقه از ادامه این رقابت‌ها باز خواهد ماند. دروازه‌بان این تیم عملکردی عالی داشت اما نتوانست مانع از به ثمر رسیدن گل پیروزی آلمان‌ها شود.

ملانی بیرینگر از آلمان در نیمه دوم به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین مسابقه شد تا الکساندرا پوپ یکی از مطرح‌ترین بازیکنان آلمان در جام جهانی زیر 20سال برای این تیم وارد زمین شود.
بوسیاچی اوهال از نیجریه در دقیقه51 و کیم‌کولیک از آلمان در دقیقه 74 کارت زرد دریافت کردند.

رده‌بندی گروه A مسابقات جام جهانی فوتبال زنان آلمان 2011 به شرح زیر است:
1- فرانسه 6 امتیاز
2- آلمان 6 امتیاز
3- نیجریه صفر امتیاز
4- کانادا صفر امتیاز 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد