فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام جهانی فوتبال زنان 2011 - آلمان/ پیروزی نروژ و برزیل

 

فوتبال روز: تیم فوتبال زنان گینه استوایی در گروه چهارم مسابقات جام جهانی فوتبال زنان آلمان در دقایق پایانی مقابل نروژ شکست خورد.

 

تیم فوتبال بانوان گینه استوایی 84 دقیقه مقابل قهرمان جام جهانی 1995 زنان مقاومت کرد؛ اما گل دیرهنگام امیلی هاوی در دقیقه 84 نماینده آفریقا را مأیوس کرد تا در نهایت نروژ با یک گل به برتری برسد.

آن‌چه در این بازی عجیب به نظر می‌رسید، بازی روان دو تیم بود که 38 موقعیت گل روی دروازه دو طرف ایجاد کرد (18 موقعیت برای نروژ و 20 موقعیت برای گینه) و تا دقیقه 84 حاصلی دربر نداشت.

تماشاگرانی که در شهر اوگزبرگ برای تماشای این دیدار جمع شده بودند، انتظار بردی آسان برای نروژ داشتند؛ اما گرو نتسن مینا بازیکن تیم نروژ قبل از مسابقه مصدوم شد و نتوانست به میدان برود.

در دیگر دیدار این گروه برزیل با تکیه بر تک گل روسانا در نیمه دوم (دقیقه 54) توانست مقابل تیم ملی فوتبال زنان استرالیا در ورزشگاه شهر مونشن گلادباخ و در برابر چشم 27 هزار و 258 تماشاگر به برتری برسد.

تام سرمانی سرمربی استرالیا از امیلی مان اگزموند و کایت لین فورد دو بازیکن نوجوان در ترکیب تیم خود استفاده کرد که فورد با وجود اینکه رکورد سومین بازیکن کم‌سن در جام جهانی آلمان را در اختیار دارد به خوبی مقابل مارتا ستاره تیم برزیل بازی کرد.

پس از گل برزیل در نیمه دوم بازیکنان استرالیا کاملاً جلو کشیدند و بازی هجومی خوبی از خود به نمایش گذاشتند؛ اما برزیل که به نظر می‌رسید به همان یک گل قانع است مانع از به ثمر رساندن گل توسط استرالیایی‌ها شد.

رده‌بندی‌ گروه‌ها تا پایان دور اول مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان آلمان 2011 به شرح زیر است:

گروه A:
1- آلمان: 3 امتیاز
2- فرانسه: 3 امتیاز
3- کانادا: صفر
4- نیجریه: صفر

گروه B:
1- ژاپن:3 امتیاز
2- انگلیس: یک امتیاز
3- مکزیک: یک امتیاز
4- نیوزیلند: یک امتیاز

گروه C:
1- آمریکا: 3 امتیاز
2- سوئد: 3 امتیاز
3- کلمبیا: صفر
4- کره شمالی: صفر

گروه D:
1- برزیل: 3 امتیاز
2- نروژ: 3 امتیاز
3- استرالیا: صفر
4- گینه استوایی: صفر 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد