فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اولادی: در ایران بمانم شماره 10 پرسپولیس را می‌پوشم

 

فوتبال روز:مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: اگر به تیم‌های خارجی نروم شماره 10 پرسپولیس مال من است.

 

مهرداد اولادی در مورد شایعه انتقالش به پرسپولیس اظهار داشت: من همیشه خودم را مدیون پرسپولیس و هواداران خونگرمش می‌دانم و به همین دلیل اگر فصل آینده به یک تیم خارجی نروم قطعا در پرسپولیس بازی می‌کنم و به مسئولان باشگاه هم گفته‌ام که اگر به خارج نروم شماره 10 پرسپولیس را برای من کنار بگذارند. من تلفنی با کاشانی سرپرست باشگاه صحبت کردم و صادقانه این مسایل را به او هم گفتم.
وی ادامه داد: به هیچ عنوان هم قصد بازار گرمی ندارم من از تیم‌های دیگر ایرانی پیشنهاد 500 میلیون تومانی دریافت کرده‌ام، ولی اگر در ایران باشم به جز پرسپولیس در تیم دیگری بازی نمی‌کنم. من از باشگاه‌هایی در ترکیه، امارات، قطر و کویت پیشنهادهای مالی خوبی دارم. تیم‌هایی که هم متمول هستند و دستمزدهای کلان می‌دهند و هم امکانات باشگاهی‌ بسیار خوبی دارند. با این حال اگر به هر دلیل به تیم خارجی نروم در پرسپولیس بازی می‌کنم.

اولادی در مورد اینکه چند درصد احتمال دارد در ایران بماند گفت: به احتمال 40 درصد در ایران و پرسپولیس بازی خواهم کرد و به احتمال 60 درصد به یک تیم خارجی می‌روم.
بازیکن سابق تیم ملوان انزلی در مورد شایعه ممنوع الخروج بودن خود گفت: این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد. من در پایان فصل و بعد از اینکه چند روزی در کنار خانواده بودم چند روزی به امارات رفتم. 2 سال هم در تیم ملوان انزلی خدمت سربازی خود را گذراندم و هیچ مشکلی بابت سربازی و خروج از کشور ندارم. با این حال بازهم می‌گویم خود را یک پرسپولیسی می‌دانم و اگر در ایران باشم فقط در پرسپولیس بازی خواهم کرد و حداکثر تا 5 روز آینده تیم‌ آینده خود را انتخاب خواهم کرد. 
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد