فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قرارداد 800میلیونی سیدمهدی رحمتی با باشگاه استقلال

 

فوتبال روز:سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان که در اولین مذاکره‌اش با استقلال پیشنهاد یک میلیاردی به این باشگاه داده بود سرانجام تا حدودی مبلغ پیشنهادی‌اش را کمتر کرد و تصمیم گرفت با گرفتن مبلغی حدود 800میلیون تومان به تیم سابق‌اش برگردد.

 

 به نظر می‌رسد دروازه‌بان شماره یک تیم ملی همچنان گرانقیمت‌ترین بازیکن فوتبال ایران محسوب می‌شود. در این میان باید دید که سازمان لیگ چه تصمیمی در مورد رحمتی خواهد گرفت.
عزیزمحمدی و علیپور در چند روزه اخیر با صراحت گفته‌اند که بازیکنان لیگ برتری حق ندارند بیشتر از 350میلیون بگیرند و گرفتن پاداش هم فقط در حد 70میلیون تومان جایز است.
این موضوع کاملا روشن است که دروازه‌بانی در سطح رحمتی مبلغ قابل توجهی را از استقلال گرفته و حالا باید دید آیا سازمان لیگ می‌تواند به رقم واقعی قرارداد رحمتی دست پیدا کند یا خیر. در ضمن گفتنی است که این بازیکن یک چک 300میلیونی را از باشگاه استقلال دریافت کرده تا آن را نقد کند. 

رحمتی امروز با باشگاه استقلال به مدت یک فصل قرارداد داخلی امضا کرد. رحمتی به زودی با حضور در هیئت فوتبال قرارداد خود را باشگاه استقلال ثبت خواهد کرد. 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد