فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گزارش روز: آخرین وضعیت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات

 

فوتبال روز:پرسپولیس تا این لحظه از فصل نقل و انتقالات  دو خرید مهم داشته بازگشت علی کریمی و محمد نصرتی به خانه سابقشان بوده است. تکاپوی سرخپوشان برای پر کردن نقاط ضعف‌شان همچنان ادامه دارد اما آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار بگیرند. این گزارشی است از آخرین وضعیت بازیکنان مورد نظر پرسپولیس و گزینه‌های جدیدی که برای جذب به این باشگاه مطرح شده‌اند.

 

مدافع میانی

نماینده سیدجلال حسینی دیروز در باشگاه پرسپولیس بود اما به نظر نمی‌رسد پرسپولیس توان برآورده کردن خواسته‌های او را داشته باشد و او هم مثل دوست نزدیکش مهدی رحمتی از پرسپولیس دور خواهد شد. محمد نصرتی علرغم قرارداد داخلی با استقلال امروز به پرسپولیس پیوست 

گفته می‌شد اگر پرسپولیس در جذب نصرتی ناکام می ماند گزینه‌های بعدی این تیم در خط دفاع حنیف عمران‌زاده و هادی تامینی بودند. 

 

دفاع چپ

پرسپولیس هنوز دفاع چپ مورد نظر خود را پیدا نکرده و در این پست هم احساس کمبود می‌کند. گزینه اول سرخ‌ها زنیدپور بود که به داماش رفت و گزینه دوم ایران‌نژاد مدافع چپ شاهین بوشهر بود که درخشان به هیچ عنوان راضی به از دست دادن او نیست.

انتخاب‌های بعدی استیلی در این پست حسن اشجاری و مهرزاد معدنچی هستند. اشجاری با استیل‌آذین قرارداد دارد و معدنچی بازیکن آزادی است که سپاهان را هم خواهان خود می‌بیند. 

 

خط میانی

گزینه‌های پرسپولیس برای پست هافبک دفاعی به ترتیب مهدی کیانی، آندو تیموریان، پژمان نوری بودند که خرید هیچ کدام از آن‌ها ممکن نشد. آخرین انتخاب این پست هم قاسم دهنوی بود که مس کرمان برای رضایت‌نامه او 800میلیون تومان درخواست کرد و ماجرا منتفی شد.

اگر استیلی از جذب بازیکن ایرانی در این پست ناامید شود یک بازیکن خارجی در پست هافبک دفاعی جذب خواهد کرد، اما او هنوز ناامید نشده و چند ایرانی دیگر را در این پست مد نظر دارد. حسین کاظمی و شاید فرزاد آشوبی گزینه‌های بعدی استیلی در خط میانی هستند.

خط حمله

در خط حمله هم اوضاع چندان تعریفی ندارد. مهرداد اولادی به پرسپولیس جواب رد داد تا سر فرصت به بررسی پیشنهادهای عربی بنشیند. آمدن کریم انصاری‌فر هم با توجه به رقم بالایی که درخواست کرده تقریبا منتفی است. با این شرایط گفته می‌شود پرسپولیس احتمالا برای یک مهاجم قدبلند که قدرت سرزنی داشته باشد به همان وحید هاشمیان قناعت خواهد کرد.

وحید هم‌اکنون در هلند مشغول استراحت است و منتظر تماس پرسپولیسی‌هاست. البته در این پست هم احتمال جذب یک بازیکن خارجی وجود دارد. 

 

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد