فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

میداوودی: به روانخواه چه مربوط که من پول گرفته‌ام

 

فوتبال روز:میلاد میداوودی در گفت‌وگو با سایت شخصی‌اش به رفع برخی ابهامات در مورد آنچه تاکنون بر او گذشته و در آینده رخ خواهد داد پرداخت.

 

چرا در این روزها مصاحبه نمی‌کنی؟
دو هفته پش اعلام کردم در فصل نقل و انتقالات برا جلوگر از هر حرف و حدیث مصاحبه نمی‌کنم؛ همانطور که سال‌‌ها گذشته هم مصاحبه نمی‌کردم. در ان مدت تلفن همراهم خاموش بوده؛ نه با باشگاه مذاکره داشته‌ام و نه با خبرنگار صحبت کرده‌ام.» 


در مورد ریز مفاد قراردادت توضیح می‌دهی که میان تو و استقلال چه قراردادی منعقد شده است؟ 

بر خلاف برخی صحبت‌‌ها، قراردادم با استقلال مشروط نست. سال گذشته قرارداد به مدت دو فصل ورزش با باشگاه استقلال منعقد کردم که در بند اول آن نوشته شده در پایان فصل نخست قرارداد بدون قید و شرط فسخ می‌شود و بازیکن حق مذاکره و عقد قرارداد با هر یک از تیم‌‌ها داخل یا خارج از کشور را دارد. در صورتی هم که طرفین برا ادامه همکار توافق داشته باشند، باید قرارداد جدید منعقد شود. این را اضافه کنم عقد قرارداد دو ساله به ان دلیل بود که فدراسون اجازه نمی‌داد بازیکنان زر 28 سال قرارداد یک ساله منعقد کنند. 


پس چرا هر روز حرف از جدایی تو از استقلال رسانه‌ای می‌شود؟
متاسفانه به هواداران استقلال تلقن می‌شود که میداوودی دنبال جدا از ان تم است اما نمی‌تواند؛ به همن دلل وضعت قراردادم را شرح دادم تا جا شک و شبهه باق نماند. خل راحت بگوم که از سه هفته پش بازکن آزاد بودم و از نظر قانون ان حق را داشتم که به هر باشگاه م‌خواهم بروم و مذاکره کنم ا قرارداد ببندم اما ان کار را نکردم. ضمن انکه با استقلال نز هچ صحبت نداشته‌ام. 


پس این مطالب چیست که از قول تو یا رفقای نزدیکت می‌بینیم؟ 

 از زبانم مصاحبه‌‌ها خال چاپ م‌کنند و بعد براساس حرف‌‌ها که مربوط به خودشان است، تا چند روز انتقاد می‌کنند که چرا مداوود چنن حرف‌‌ها زده است! جددا هم می‌نوسند ک از دوستان نزدک مداوود در خصوص و فلان توضحات را داد اما دوست دگر مداوود که به و نزدک‌تر است، فلان حرف‌‌ها را زد! باد توضح بدهم تنها دوستم که از مسایل ورزش و قراردادم آگاه دارد، مدر برنامه‌‌هام است و در خصوص ان موارد از طرف من اختار تام دارد. 


خبر داری که روانخواه به پرداخت پول به تو اعتراض کرده است و گفته چرا به او پول نداده‌اند؟ 

 گرفتن بخش از مطالبات عقب افتاده‌ام از باشگاه استقلال مساله عجب نست؛ اگر به آرشو خبرگزار‌‌ها در روز س‌ام اردبهشت و روزنامه‌‌ها چاپ س و کم اردبهشت مراجعه کند متوجه خواهد شد که خودم گفته بودم 45 ملون تومان از باشگاه استقلال درافت کرده ام و بعد از شش ماه چک مربوط به قسط دوم قراردادم تسوه شده است. ضمن انکه هنوز دو چک از قراردادم نقد نشده و شاد تنها بازکن از استقلال باشم که دو چک از باشگاه در اختار دارد. 


وقتی حرف‌های روانخواه را شنیدی چه احساسی داشتی؟
اولین بار است که می‌بینم یک بازکن از پرداخت مطالبات بازیکن دیگر انتقاد می‌کند. هر بازکن قرارداد جداگانه ا دارد و طبق مفاد قراردادش پول می‌گرد. مثلا ممکن است بازکن مثل من با باشگاه توافق کتب کرده باشد که پول قراردادش را ط چک‌‌ها با تارخ‌‌ها مشخص درافت کند اما شاد بازکن دگر بخواهد قرارداد با شروط متفاوت ببندد. همان طور که ممکن است بازکن برا درافت پولش دو روز طاقت ناورد اما من شش ماه صبر کنم و حرف نزنم؛ در نهات هم باد جواب پس بدهم که چرا طلبم را گرفته‌ام! جالب است که امد روانخواه در آن مصاحبه من را دوست صممی‌اش معرف کرده و سپس چنن حرف را زده است. 


فکر می‌کنی روانخواه به موقع به باشگاهی اعتراض کرد؟ 

 اگر واقعا روانخواه به حرف‌‌ها که در خصوص باشگاه استقلال زده اعتقاد دارد، باد دو ماه قبل تمام انتقاداتش را مطرح می‌کرد. الان همه می‌گوند چون استقلال روانخواه را نخواسته ان حرف‌‌ها را گفته و به تمام مجموعه استقلال از مدرعامل و معاونان باشگاه گرفته تا سرپرست و سرمرب تم اهانت کرده و تهمت زده است. پارسال که برخ از مسایل استقلال اهواز را در مصاحبه با رسانه‌‌ها عنوان کردم، شفع‌زاده پرسد چرا صبر نکرد باز‌‌ها تمام شود و بعد از آن صحبت کن؟ گفتم چون آن موقع قراردادم تمام می‌شود و حرف زدن بعد از جدا ارزش ندارد. 


آیا از رفتار مسوولان استقلال در قبال خودت در این مدت (مصدومیت) رضایت داری؟ 

 شاد برخ‌‌ها اعتقاد دارند که باد بن بازکن و مسوولان باشگاه دشمن وجود داشته باشد و به همن دلل انتقادات ب‌ربط می‌کنند. احترامی ‌که مسوولان استقلال به من می‌گذارند، پاسخ احترامی ‌است که سال گذشته در روزها سخت استقلال در فصل نقل و انتقالات به آنها گذاشتم. بعد از مصدومتم همشه استقلال‌‌ها جوا حالم شده‌اند. چه فتح‌ا...زاده، نظر‌جوبار و عل امر که در باشگاه هستند؛ چه دکتر رضای که از باشگاه دور است، مرتبا پگر وضعتم بوده‌اند. البته عل امر، مدر اجرا باشگاه که سال قبل به عنوان مسوول نقل و انتقالات استقلال مسوولت مذاکره با من را داشت، بشترن زحمات را برا پگر کارهام متقبل می‌شود. 


روابط حسنه بین باشگاه و بازیکنان چه تاثیری بر تیم خواهد داشت؟
اگر دوست بن عوامل ک تم نباشد، بازکنان مشکلات را تحمل نمی‌کنند. ک از عوامل موفقت استقلال در فصل گذشته، روابط دوستانه‌ا بود که نظر جوبار و عل امر، معاونان فتح‌ا...زاده با بازکنان داشتند. همن چند روز پش محسن وسف که قراردادش تمام شده و از استقلال رفته، اعلام کرد که نظر جوبار از پول شخص‌اش بخش از مطالبات و را داده تا مشکلاتش را برطرف کند. اگر نظر جوبار معرفت به خرج می‌دهد و محسن وسف هم قدرشناس می‌کند، باد از ان موضوع خوشحال شوم. به نظرم کس که از دوست بن دو نفر دگر ناراحت می‌شود و حرف‌‌ها نامربوط می‌زند، همان بهتر که ناراحت شود و خودش را عذاب بدهد! 


این فصل انتقادی به باشگاه استقلال نداشتی؟ 

 بدون تعارف بگوم که به دلل شراط خاص باشگاه استقلال کاست‌‌ها و مشکلات وجود داشته و من هم حرف‌‌هام را قبل از پاان فصل گذشته رودررو به فتح‌ا...زاده گفته‌ام، ول ان موارد خلل در رابطه دوستانه ما اجاد نکرده چون ممکن است هر کدام از ما امروز در استقلال باشم و فردا نباشم. 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد