فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فتح‌الله‌زاده و جمله سخیف: مظلومی به من و قلعه‌نویی حسودی می‌کند

 

فوتبال روز:علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال میهمان حضوری برنامه ورزش و مردم این هفته بود که طبق معمول حرف‌های خود را با معجونی از جوک، لطیفه و هزل به پایان برد.

 

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به سوالات عجیب بهرام شفیع روی دور شوخی افتاده و جملات مشعشعی به زبان می‌آورد که مهمترین آنها پاسخی بود که در رابطه با سوال شفیع درباره ناهار مشترک با امیر قلعه‌نویی و واکنش پرویز مظلومی بود. فتح‌الله‌زاده در این‌باره گفت مظلومی به ما حسودی می‌کند و این جمله‌ای است که اساسا در شأن یک مدیر باشگاه پرطرفدار و سرمربی‌اش نیست. \فتح‌الله‌زاده سپس گفت البته من هم وقتی آقای مظلومی به دیدار مدیران مس رفت به او حسودی کردم. 

 
 فتح‌الله‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعلام کرد که باشگاه او با جاسم کرار، محمد نصرتی و علی حمودی به توافق رسیده و آنها بدون بحث در این فصل بازیکنان استقلال خواهند بود. او همچنین در مورد خسرو حیدری گفت اگر خسرو امسال در سپاهان بازی نکند بازیکن تیم ما خواهد بود.
 سرپرست باشگاه استقلال همچنین در اشاره به محرومیت 6جلسه‌ای جاسم کرار گفت:« این بازیکن بخشی از محرومیت خود را سپری کرده و مابقی آن را اعتراض کرده‌ایم تا کمیته استیناف در موردش به ما جواب بدهد.»  

 
به گفته فتح‌الله‌زاده باشگاه استقلال فردا مذاکراتش را با کریم انصاری‌فرد و آندو تیموریان انجام خواهد داد .
وی در مورد پیشنهادات خارجی میلاد میداودی با حالتی کنایه‌آمیز نسبت به این بازیکن گفت خوشحال می‌شویم که میلاد برای بازی به خارج از ایران برود.
فتح‌الله‌زاده همچنین از عدم دریافت دومیلیارد تومان سازمان به دلیل مسدود بودن حساب سازمان تربیت بدنی ابراز گلایه کرد و از مسئولان خواست این مسأله را حل کنند. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد