فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آلومینیوم صفر- فجرسپاسی 4؛ فجر لیگ برتری شد

 

فوتبال روز:تیم فوتبال فجر شهید سپاسی فارس به عنوان سومین تیم صعودکننده لیگ دسته اول به لیگ برتر برگشت تا به دوری 370روزه خود از لیگ برتر پایان داد.


 

آلومینیوم صفر- فجرسپاسی 4

سه شنبه 3خرداد1390-دیداربرگشت مرحله پلی آف لیگ دسته اول
ورزشگاه تختی بندرعباس-تماشاگر:حدود6هزار نفر
داور: محسن قهرمانی کمک ها:علیرضا کهوری وسعید علی نژادیان
گل:محمدرضاپورمحمد(30و49)سروش رفیعی(73،77)فجر
اخطار:خالد شفیعی(فجر) 
 
آلومینیوم:لوییز فرناندوسانتوس،مکی شریفی،مسعود رزم پوش،حمید عزیزاده(57-احمد مومن زاده)،میثم مجیدی،مهدی بدرلو،محمود تیغ نورد،عباس کاظمیان،ماتیوس گارسیا،هادی غاغله (46-هادی خدادادی)ومهردادآوخ (46-فلاویو دیاز)  
سرمربی:علی اصغر کلانتری 
 
فجر: سیروس سنگچولی،امید خلیلی،خالد شفیعی،علیرضا جلیلی،حمید جوکار،رضا حقیقی، محمدرضا پورمحمد،مهردادکریمیان(60-سروش رفیعی)،فرشادبهادرانی(60-ایوب کلانتر)،امین شجاعیان ومحمد مهدی نظری(82-یونس شاکری)  
 سرمربی:وینگو بگوویچ 
 
شرح بازی:آلومینیوم برای صعود نیازمند برد با 3گل بود. تصور می شد این تیم بتواند از همان ابتدا حریف را تحت الشعاع حملات خود قرار دهد.آنها کانال میانی فجر را هدف گرفته وبه عمق دفاع این تیم چشم دوخته بودند اما کلانتری با آگاهی از این موضوع با گماردن دوهافبک دفاعی وماسک کردن مدافعان خود،عملا حریف را خلع سلاح کرد.فجری ها برای اینکه گرمای هوا باعث افت بدنی شان نگردد حفظ توپ در زمین حریف را در دستور کار داشتند ودر 45دقیقه نخست هم به خوبی آن را اجرا کردند.این تیم هم به گل رید وهم یک موقعیت بسیار عالی را پور محمد از دست داد.بازی تاکتیکی تیم شیرازی در نیمه اول باعث شده بود تا شاگردان وینگو کارآیی چندانی نداشته باشند.با آغاز نیمه دوم وینگو که دید مهاجمانش در تله حریف گرفتار آمده اند هردو را تعویض کرد وبه جای آنها خدادادی ودیاز را به میدان فرستاد.عمق دفاع آلومینیوم کند وسنگین بود وهمین باعث می شد تا حرکات سریع فجری ها خطرناک باشد.آنها روی این حربه برای باردوم هم گلزنی کردند.آلومینیوم در ادامه یک حریف دست وپابسته بود وفجری ها با برتری کامل توانستند به تعداد گل هایشان بیافزایند.بازی با توجه به سنگ پرانی بندری ها نیمه تمام ماند تا فجر صعود کند. 
 
شرح گل 
 :1-0فجر:حرکت دیدنی محمدمهدی نظری باعث شد عزیززاده مدافع پابه سن گذاشته تیم آلومینیوم مغلوب تکنیک او شود. پاس روبه جلوی این بازیکن را پورمحمد مقابل دروازه خالی به اولین گل بازی تبدیل کرد تا انگیزه بندری ها ته بکشد.
2-0فجر:حرکت در عمق پور محمد باعث شد تا با گلر آلومینیوم تک به تک شود وبا ضربه ای دقیق دروازه را گشود.
3-0فجر:شلیک پورمحمد را سنگربان آلومینیوم ناقص دفع کرد تا در برگشت سروش رفیعی گل سوم را به ثمر برساند.
4-0فجر:نفوذ در عمق سروش رفیعی وشلیک زیبای او جای هیچ واکنشی برای لوییز فرناندو باقی نگذاشت.
 
اتفاق ویژه:سنگ پرانی بندری ها باعث شد بازی در دقیقه 79 نیمه تمام به پایان برسد. براساس قانون نتیجه چون بیش از 3برصفر بود همان 4بر صفر محسوب می شود. 
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد