فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هدایتی: چند نفر از بازیکنان استیل‌‌آذین را به تیم بعد‌ی‌ام میبرم

 

فوتبال روز: مالک باشگاه استیل آذین به طور تلویحی از خرید یک تیم لیگ برتری خبر داد.

 

صبح پنجشنبه و پیش از سفر بازیکنان تیم استیل آذین به اصفهان برای رویارویی با ذوب آهن که آخرین بازی استیل آذین 90 - 89 در لیگ برتر است، حسین هدایتی بر سر تمرینات این تیم حضور یافت و با بازیکنان این تیم گفت و گو و درد و دل کرد.

هدایتی با حضور در ورزشگاه دستگردی، خطاب به بازیکنان این تیم گفت: ممکن است این آخرین ملاقات ما باشد. پیش از هر چیز از زحمات تک تک شما تشکر و قدردانی می کنم. شاید نیازی به گفتن این مسائل نباشد اما الان که این تیم سقوط کرده و شرایط خوبی ندارد، برخی برای مطرح کردن خود و سوءاستفاده از این شرایط مسائلی را مطرح کرده‌اند که فقط کذب محض بوده و هست.

وی ادامه داد: طی این 5 سالی که از عمر استیل آذین می‌گذرد طبق اسناد و مدارکی که موجود است میلیاردها تومان هزینه کرده‌ایم. سرمایه گذاری بخش خصوصی در فوتبالی که به هیچ وجه درآمدزایی ندارد یا نشانه دیوانگی است یا عاشقی و من عاشق فوتبال بوده و هستم. عاشق جوانان این مرزو بوم. نه به دنبال سیاسی کاری و نه به دنبال کسب شهرت و مقام. فقط به عشق خدمت به جوانان این مرز و بوم وارد فوتبال شدم و برای آنها هزینه می‌کنم و نه تنها دلسرد نیستم بلکه محبت مردم، هواداران و علاقمندان مرا بیشتر ترغیب می کند که در فوتبال بمانم و خدمت کنم. هر چند در این مدت ناملایمات زیادی دیدم اما عاشقانه به این مردم عشق می‌ورزم و هرگز با این سختی‌ها و نامرادی‌ها از خدمت به این جوانان عزیز کشور اسلامی‌ام دست نمی‌کشم.

هدایتی افزود: حالا که استیل آذین سقوط کرده برخی فرصت را مغتنم شمرده و دست به عقده گشایی زده‌اند و به نشر اکاذیب می‌پردازند. برخی هم از رسانه ملی به تخریب چهره استیل آذین و مالکش می‌پردازند. تعجب می‌کنم از اینکه به جای اینکه علل سقوط استیل آذین ریشه یابی شود، حدود 11 دقیقه تریبون رسانه ملی در اختیار برخی دوستان قرار می گیرد که مرا تخریب کنند و مطالب خلاف واقع بگویند.

مالک باشگاه استیل آذین تاکید کرد: از بازیکنانی که سال گذشته در استیل آذین بودند سئوال می‌کنم که آیا کسی از من طلبی دارد که دریافت نکرده باشد؟ آقای برجلو، آقای محمدی، آقای نشاط جو، آقای غلامی و .... آیا شما بابت سال گذشته و یا تا اینجای فصل از من بد حسابی دیده اید و آیا پول قرارداد‌هایتان را نگرفته‌اید؟ (در اینجا تمامی بازیکنان پاسخ منفی دادند)

هدایتی افزود: من از آقایان مهدوی کیا و علی کریمی تشکر می‌کنم که بلافاصله مصاحبه کرده واین مسائل واهی را تکذیب کردند و صادقانه اعلام کردند که پولشان را گرفته‌اند و کریمی هم گفت که خودش با خلوص نیت تتمه قراردادش را بخشیده نه به این خاطر که امیدی به وصولش نداشته است. من از این دو بازیکن بزرگ و از همه شما ممنونم و این مسائل نه تنها مرا دلسرد نمی‌کند بلکه مصمم‌تر و باانگیزه‌تر به کارم ادامه خواهم داد. درست است که تیم سقوط کرده اما این دلیل نمی‌شود که من پول کسی را ندهم. من طبق قرارداد و توافقاتی که با تک تک شما دارم با شما تسویه حساب خواهم کردم.

هدایتی در بخش مهمی از صحبت هایش خاطرنشان کرد: استیل آذین با قدرت به راهش ادامه می‌دهد. دست کسانی که می‌خواهند در لیگ یک در تیم استیل آذین بمانند و به حضور پر قدرت در دسته اول و بازگشت تیم به لیگ برتر کمک کنند، به گرمی می‌فشاریم و از حضورشان با کمال میل استقبال می‌کنیم. چند بازیکن را هم مد نظر دارم که با خودم به تیم بعدی‌ام در لیگ برتر می‌برم. آنهایی هم که نمی‌خواهند در لیگ یک برای استیل آذین بازی کنند و من هم نمی‌توانم آنها را به تیم بعدی‌ام ببرم، می ‌توانند با مراجعه به باشگاه مذاکره و پیشنهادهایشان را بیاورند و بنشینیم و دوستانه و در صلح و صفا با هم توافق کنیم. هر کس از هر تیمی پیشنهاد دارد، پیشنهادش را بیاورد تا تا آن را بررسی کنیم و با هم به توافق برسیم. هر کس با من بود که هیچ و برای آنهایی هم که جدا می‌شوند به هر تیمی که می‌روند برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

هدایتی در پایان گفت: چند روز استراحت کنید و بعد به باشگاه بیایید و با یکی از این سه راهی که گفتم با هم به توافق برسیم. طی این چند روز برخی از شما اظهار لطف کرده و به دلیل احساس مسئولیت، گناه و یا شرمندگی و خجالت از سقوط تیم بصورت تلفنی یا با ارسال نامه باقی مانده قراردادتان را بخشیدید و از دریافت مابقی پولتان صرف نظر کردید که من از این بابت از شما سپاسگزارم اما باید بگویم که شما زحمت خود را کشیدید و من هم مثل همیشه پای تعهد و قراری که با شما گذاشته‌ام خواهم بود. در پایان از شما حلالیت می طلبم و در ادامه راه برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنم. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد