فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: ما در حذف کسی دخالت نداشتیم، جشنمان را خراب نکنید

 
فوتبال روز:سرمربی سپاهان در واکنش به اتفاقات رخ داده بین او و مظلومی گفت: آنها می‌خواهند با این کار غیراخلاقی قهرمان نشدن و حذف شدنشان را توجیه کنند.

 

 امیر قلعه‌نویی پس از قهرمانی سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: در دو ماه اخیر تحت فشار بودیم. بعضا اتفاق می‌افتد در 10 روز سه بازی انجام می‌دادیم و همه می‌دانید که روز سه‌شنبه هم بازی سختی مقابل بنیاد کار داریم به همین دلیل به یکسری‌ها امروز استراحت دادیم اما همین امروز هم بازیکنان انگیزه داشتند.

وی درباره برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: جا دارد به مسئولان هیات فوتبال کرج خسته نباشید بگویم. حتما قوانین این طور است که باید قهرمانی در روز آخر جشن گرفته شود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا در سپاهان می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: اگر من را بخواهند می‌مانم و من برای ماندن دو شرط گذاشتم اول حفظ بازیکنان مورد نیاز و دوم جذب 5-6 بازیکن دیگر چرا که می‌خواهیم هم برای سومین بار متوالی قهرمان شویم و هم در آسیا حضور پرقدرتی داشته باشیم.

وی درباره تشویق از سوی شماری از هواداران منتسب به استقلال گفت: حتما می‌گویند به آنها پول دادم که من را تشویق کنند. من از همه آنها ممنون هستم. طرفداران استقلال به گردن من خیلی حق دارند اما نباید از حمایت‌های هواداران سپاهان هم بگذرم. آنها در این دو سال من را مورد حمایت قرار دادند و حتی در بعضی هفته‌ها ما را تحمل کردند.

سرمربی سپاهان درباره درگیری لفظی چند روز اخیرش با پرویز مظلومی گفت: من با کسی درگیری لفظی ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم. 4-5 هفته پیش مصاحبه و از مظلومی و فتح‌الله زاده حمایت کردم اما وقتی ما قهرمان می‌شویم و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شود این حرف‌ها مطرح می‌شود چیزی جز انحراف فکری نیست. همین که شما خبرنگاران هم این سؤال را از من می‌پرسید نشان می‌دهد که آنها به هدف خود رسیده‌اند و می‌خواهند با این کار غیراخلاقی قهرمان نشدن و حذف شدنشان را توجیه کنند. من دو ماه پیش مصاحبه کردم و گفتم به استقلال نمی‌آیم. دیگر نمی‌دانم به جز زبان فارسی به چه زبانی دیگری این را بگویم.

وی ادامه داد: هر کس هر حرفی می‌زند به خودش مربوط است. آنها می‌خواهند با کار غیراخلاقی مردم آگاه را انحراف فکری دهند. من وارد این مسائل نمی‌شوم و مردم هم فریب نمی‌خورند. فتح‌الله‌زاده امسال تیم خوبی را در کمترین زمان بست و با این تیم راحت می‌توان تا 3-4 سال برای هر تیمی دردسر درست کرد. من زمانی که با تیم ملی با کره جنوبی باختم گفتم مقصرم و دنبال مقصر نگشتم و نگفتم بازیکن مقصر است.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز این قهرمانی را به کارگران فولاد مبارکه تبریک می‌گویم. آنها زحمتکشان اصلی هستند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که چرا امروز از بازیکنان اصلی استفاده نکرده در حالی که شرایط در پایین جدول حساس بوده گفت: شما همیشه از این سؤالات حاشیه‌ای می‌کنید و می‌خواهید جشن قهرمانی را خراب کنید. سرمربی سپاهان از ادامه صحبت با این خبرنگار امتناع کرد. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد