فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فجرسپاسی۲ - آلومینیوم هرمزگان صفر/ فجر نیمه اول پلی آف را برد

 

فوتبال روز:دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و آلومینیوم هرمزگان با پیروزی تیم شیرازی به پایان رسید.

 

دیدار دور رفت پلی‌‌‌آف لیگ دسته اول بین تیم‌های فجرسپاسی و آلومینیوم هرمزگان از ساعت 17 چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد که این مسابقه با برتری 2 بر صفر فجر سپاسی به پایان رسید.
در دقیقه 8 این دیدار رضا حقیقی یک ضربه پنالتی را برای فجرسپاسی از دست داد تا بهترین بخت تیم میزبان به این ترتیب در نیمه اول از دست برود.
همچنین در دقیقه 24 سیدداود سیدعباسی، هافبک بندری‌ها با ضربه‌ای محکم توپ را به تیرک افقی دروازه فجر کوبید که این توپ پس از فرود روی خط دروازه، بیرون آمد که این موضوع با اعتراض بازیکنان آلومینیوم همراه شد که معتقد بودند توپ درون دروازه قرار گرفته است.
در ادامه کار و در دقیقه 37 محمد پورمحمد بازیکن فجرسپاسی با ضربه‌ای زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را برای اولین بار باز کرد تا فجری‌ها در نیمه اول با پیروزی به رختکن بروند.
در نیمه دوم نیز بازیکنان دو تیم بارها برای رسیدن به گل تلاش خود را انجام دادند که این فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفتند، اما در دقیقه 74 امین شجاعیان از روی ضربه ایستگاهی گل دوم فجرسپاسی را به ثمر رساند تا تیم شیرازی با پیروزی 2 بر صفر در مسابقه رفت ضمن نزدیک شدن به رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده با توشه‌ای مناسب و خیالی راحت به بازی برگشت قدم بگذارد.
محسن ترکی داور این دیدار به پورمحمد از فجرسپاسی کارت زرد نشان داد.
دیدار برگشت دو تیم سه‌شنبه هفته آینده در بندرعباس برگزار می‌شود تا برنده مسابقه پلی‌‌‌آف در مجموع 2 بازی رفت و برگشت به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد