فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ادامه کل کل مظلومی با یک روزنامه ورزشی:نظرسنجی شما تقلبی است!

 

فوتبال روز:پرویز مظلومی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل ملوان گفت: بعد از فشاری که هفته گذشته بچه‌ها مقابل النصر تحمل کردند، امروز مقابل ملوان به میدان رفتند. بازی سختی بود و بازیکنان خسته بودند اما در هر دو نیمه فوتبال منطقی را نمایش دادیم.

 

وی افزود: ملوان هم جوانمردانه بازی کرد. بچه‌ها سعی کردند تعداد گل را بالا ببرند تا اگر در بازی آخر برای نایب‌ قهرمانی کار به تفاضل گل رسید مشکلی نداشته باشند.‌ به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. به سپاهان هم که رقیب ماست خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در آسیا هم به کار خود به همین شکل ادامه دهند.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا از استقلال در این فصل راضی بودید یا خیر، گفت: از تیم راضی هستم. این تیمی بود که هیچ‌کس امیدی به آن نداشت اما از هیأت مدیره تا بازیکنان، همه حمایت کردند و توانایی خود را نشان دادیم.

سرمربی استقلال درباره صحبت‌های پورغلامی مبنی بر اینکه وعده دیدار با آبی‌پوشان در 12 خرداد در جام حذفی گفت: ما هم منتظر این بازی هستیم. البته فعلا به فکر دیدار هفته آینده مقابل پاس هستیم و تا بازی در جام حذفی فرصت است. یادتان باشد در دور رفت استقلال، ملوان را در انزلی شکست داد. به امید خدا در بازی جام حذفی هم این تیم را شکست می‌دهیم تا به فینال برسیم. 

مظلومی در ادامه نشست درباره سطح مسابقات این فصل لیگ اظهار داشت:‌ سطح مسابقات خوب بود. همه تیم‌ها مبارزه کردند و هنوز تا روز آخر مشخص نیست که چه تیم‌هایی سقوط می‌کنند. به سازمان لیگ هم خسته نباشید می‌گویم. آنها نوید دادند که فصل آینده بازی‌ها پنجشنبه و جمعه برگزار شود تا تماشاگر بیشتری بیاید مسلما اینطوری بهتر است. از این اندک هواداری که در ورزشگاه امروز حضور داشت نیز تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که اعلام کرد سال گذشته هم سازمان لیگ قول داده بود بازی‌ها پنجشنبه و جمعه برگزار شود، گفت: من برنامه فصل آینده را دیده‌ام مگر اینکه برنامه‌های تیم ملی مانع شود که بازی‌ها پنجشنبه و جمعه برگزار نشود.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا این حرف را زده که اول فصل به او التماس کردند تا به استقلال بیاید، گفت: آن زمان هیچ‌کس حاضر نبود استقلال را تحویل بگیرد. شانه خالی کرده بودند. تیم مشکل مدیریتی و بازیکن داشت. تقاضاهای زیادی به من شد تا استقلال را تحویل بگیرم. من در حال قرارداد بستن به تیم دیگری بودم ولی استقلال از من خواست وارد صحنه شوم.

مظلومی تاکید کرد: بعضی‌ها فراموشکار هستند. ما برای اینکه تیم را بسازیم زمان می‌خواستیم و این زمان لازم را نداشتیم. بعضی‌وقت‌ها مصاحبه‌ها را طور دیگری انعکاس می‌دهند البته خبرنگاران زحمت خود را می‌کشند.

وی تصریح کرد: من گفتم در روزهایی که تیم‌های دیگر در اردوی خارج بودند ما با 5 بازیکن تمرین کردیم. استقلال پیش از فصل اردوی خارج از کشور نداشت. البته از استقلال همیشه توقع است. ما تلاش می‌کنیم جام حذفی را بگیریم.

سرمربی آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها در حال تلاش هستند که مظلومی در استقلال جام نگیرد. آنها دیدند که من دو دربی را بردم و سهمیه آسیا را کسب کردم، موقعیتشان به خطر افتاد. پیش خود فکر نمی‌کردند. آنها می‌گفتند تیم من پنجم می‌شود و من به دنبال زندگی خود می‌روم اما اینطوری نیست. همه جور حمله‌ای به من شد. تیم‌های دیگر نتایج بدتری گرفتند اما این حمله‌ها به آنها نشد.

مظلومی اضافه کرد: آنها برای چنین تیم‌هایی نظرسنجی هم نگذاشتند آن هم نظرسنجی تقلبی. این افراد خطر را احساس کردند اگر مظلومی جام بگیرد خطرناک می‌شود. من را ترسو خطاب کردند و بی‌انصافی کردند ولی من همانطور که آمدم، همانطور هم ادامه می‌دهم مدیریت هم حمایت می‌کند. خودم احساس کنم کارآیی ندارم، می‌روم و نیازی به برکناری نیست. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد