فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: از درون باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهند من موفق شوم

 

فوتبال روز: ماجرای محرومیت رضا نورمحمد مدافع پرسپولیس از بازی مقابل سپاهان، علی دایی را به شدت عصبانی کرد و کار را به جایی رساند که سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین، در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل، به شدت از مدیران پرسپولیس انتقاد کرد. این در حالی بود که تصور اولیه همه انتقاد علی دایی از مسوولان کمیته انضباطی بود. اما دایی حرف‌های دیگری زد.

 

دایی گفت: «امروز همه دستیارانم قبل از تمرین شاهد مکالمه من با آقای رسایی بودند. ایشان قبل از تمرین خبر محرومیت نورمحمد را به من دادند و وقتی من سوال کردم که چرا اینقدر دیر خبر را به من می‌دهید، جواب دادند دیروز با محمود خوردبین در این زمینه هماهنگ کرده بودیم. سپس من به خوردبین زنگ زدم و او گفت؛ اصلا در جریان نبوده...» 

 

دایی با ذکر این نکته که خوردبین امروز گرفتار کاری بوده و به سر تمرین نیامده، ادامه داد: «محمودخان قسم خورد که هرگز چنین چیزی را نشنیده اما معاون باشگاه اصرار داشت که خبر را به خوردبین داده در حالی که خود من بودم و می‌توانستند دیروز به من خبر بدهند تا تمرین ما طبق نفراتی که برای بازی با سپاهان داریم، انجام بشود.» 

دایی در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: «من امروز با تمام وجود احساس کردم عده‌ای در باشگاه هستند که دوست ندارند من موفق بشوم و تیم نتیجه بگیرد. البته امیدوارم این احساس من غلط باشد.من از شما می‌پرسم شما جای من باشید چه کاری انجام می‌دهید؟ من باید اکنون از جیبم دفاع وسط پیدا کنم! اصلا شما جای من بودید چه مطلبی می‌گفتید؟ توجه کنید من چند مصدوم و محروم همانطور که قبلا هم گفتم روی دست خود دارم، اما هیچکس در مورد رضا نور محمدی به من اطلاعی نداد. پیش از باز با الوحده با رضا نور محمدی کار می‌کنم و در پست دفاع وسط او را برای بازی با سپاهان آماده می کنم و در واقع ترکیب دفاعی‌ام را در بازی قبل از سپاهان ارنج می‌کنم، اما دقیقه 90 به من می‌گویند نور محمدی نمی‌تواند بازی کند. سایر مدافعان تیم من از جمله سکوبرت مقابل سپاهان غایب است، آیا در این شرایط از من چه انتظاری دارید؟ اما باز هم می‌گویم با تمام تلاش خودم به اصفهان می‌رویم تا انشاء الله دست پر به تهران برگردیم.» 

جنگ بین علی دایی و حبیب کاشانی کاملا علنی شده و مشخص است که این دو به سرعت از هم جدا خواهند شد. مشخص نیست که آیا کاشانی تا پایان لیگ صبر می‌کند یا اگر فردا نتیجه بدی در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان رقم بخورد، آنوقت دست به کار می‌شود. در حال حاضر علی دایی دوباره اعلام کرده در پایان لیگ علیه ماجراهای باشگاه افشاگری خواهد کرد که این جمله مستقیما متوجه حبیب کاشانی است.


 

 

 منبع:سایت گل 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد